حیدری: استقلال مثل بارسلونِ گواردیولا بازی می نماید

به گزارش وبلاگ حرف دل، مربی تیم فوتبال استقلال گفت: استقلال مثل بارسلونا در زمان پپ گواردیولا بازی می نماید و با هر مربی درباره استقلال حرف می زنم، فقط تعریف و تمجید می نماید.

حیدری: استقلال مثل بارسلونِ گواردیولا بازی می نماید

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ حرف دل، خسرو حیدری پس از خاتمه بازی استقلال و نساجی مازندران که با پیروزی 2 بر یک آبی پوشان تهرانی به خاتمه رسید، در جمع وبلاگ حرف دل گفت: بازی خیلی مهمی بود و توانستیم برنده و سربلند از زمین خارج شویم.

وی افزود: هیچ تیمی به میزان استقلال موقعیت ایجاد نمی نماید و همه تیم ها باید به استقلال احترام بگذارند. من می توانم بگویم استقلال مثل بارسلون زمان گواردیولا بازی می نماید و با هر مربی درباره استقلال حرف می زنم فقط تعریف و تمجید می نماید.

مربی استقلال افزود: برای گل گهر سیرجان احترام زیادی قائل هستم، اما بیست دقیقه اول طوفانی بازی کردیم و باید حداقل 2 یا سه گل می زدیم. در بازی با نساجی هم باید هفت گل می زدیم. بازیکنان استقلال باید قدر خودشان را بدانند. ما توانایی بُردن هر حریفی را داریم.

وی تاکید نمود: پنالتی که به سود استقلال اعلام شد کاملا درست بود. داور جای گیری صحیحی داشت و به درستی در سوتش دمید. هفته گذشته یک پنالتی برای استقلال نگرفتند. بازی های سختی در ادامه لیگ به جامانده، اما با فوتبالی که بازی می کنیم شایسته قهرمانی هستیم.

ملاقات تیم های استقلال و گل گهر سیرجان خاتمه دراماتیکی داشت و شاگردان ریکاردو ساپینتو به لطف پنالتی لحظه آخری که برای شان اعلام شد، شکست را با پیروزی عوض کردند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حیدری: استقلال مثل بارسلونِ گواردیولا بازی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حیدری: استقلال مثل بارسلونِ گواردیولا بازی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید