خبر نو درباره مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو

به گزارش وبلاگ حرف دل، مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو در مورد امکان انصراف از دریافت خودرو در سامانه یکپارچه توضیحاتی ارائه داد.

خبر نو درباره مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو

به گزارش باشگاه وبلاگ حرف دل، تقدسی مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص منتظر معین تکلیف یک مسئله است و تا زمانی که این مسئله حل نگردد، خبری از شروع دور نو فروش خودرو در سامانه یاد شده نخواهد بود.

او گفت: باید نوبت تخصیص متقاضیانی که نوع خودرو های خود را در مرحله ویرایش تغییر داده اند، معین گردد؛ بنابراین طبق اظهارنظر مدیر سامانه یکپارچه تا زمانی که ویرایش های اجرا شده به وسیله متقاضیان نهایی نشده یا زمان تحویل خودرو های جایگزین معین نگردد، هیچ سازوکاری برای مرحله دوم در دستور کار قرار نخواهد گرفت.

او گفت: آنچه شروع مرحله دوم را به تاخیر می اندازد، بحث انصراف متقاضیان بعد از معین شدن زمان تحویل خودرو های جایگزین است.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو می گوید: پس از معین شدن نوبت ها، شاید بعضی مشتریان همچنان تمایل نداشته باشند که در آن موقع خودرو دریافت نمایند، بنابراین باید این اجازه و زمان را در اختیار آن ها قرار دهیم انصراف خود را ثبت نمایند و بتوانند در مرحله دوم ثبت نام نمایند.

تقدسی تاکید نمود: درحال حاضر نمی توان زمان دقیقی را برای شروع فرآیند مرحله دوم به طور معین خاطرنشان کرد.

منبع: فرارو

به "خبر نو درباره مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر نو درباره مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید