روزانه 1200 تست کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می گردد

به گزارش وبلاگ حرف دل، کردی گفت: روزانه یک هزار و 200 تست کرونا در 14 مرکز زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می گردد.

روزانه 1200 تست کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می گردد

به گزارش خبرنگار از ، دکتر کردی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر ؛ گفت: با شیوع پاندمی کرونا، 14 مرکز تست کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر به اسم مراکز منتخب نشانه دار شدند که این مراکز به صورت 16 ساعته جوابگوی مراجعان هستند.

وی از متوقف نشدن خدمات عادی حتی در پیک های پاندمی به بیماران غیرکرونایی اطلاع داد و گفت: خدمات عادی هرگز به بیماران غیر کرونایی متوقف و یا کمرنگ نشد و با تعیین شدن این مراکز 24 و 16 ساعته به شکلی منسجم تر به مبتلایان و یا افراد مشکوک به کووید خدمت ارایه می گردد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر با اشاره به انجام تست های pcr برای شناسایی موارد ابتلا به کرونا هم اضافه کرد: در جنوب سیستان و بلوچستان روزانه بیش از هزار و 200 تست شناسایی کرونا به وسیله مراکز انجام می گردد.

وی اعلام کرد: تا کنون در حوزه زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر 13 هزار و 140 نفر مبتلا به کرونا شناسایی شدند که از این تعداد 401 نفر متاسفانه فوت نموده اند.

کردی بعلاوه به انتشار عکسی از محل انجام تست pcr در یکی از مراکز ایرانشهر در فضای مجازی اضافه کرد: انجام این تست با رعایت پروتکل های بهداشتی و با نوبت دهی انجام می گردد.

وی توضیح داد: همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی در کمترین زمان ممکن تست کرونا را از شهروندان انجام می دهند و نباید به شایعات در فضای مجازی توجه کرد.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "روزانه 1200 تست کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزانه 1200 تست کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید