ساختار تشکیلاتی کمیته کراس فیت به انجمن ارتقا یافت

به گزارش وبلاگ حرف دل، گردهمایی کمیته های متناظر کراس فیت و نواب رئیس بانوان و سایر کمیته ها روز 13 اردیبهشت به مناسبت روز کراس فیت، به منظور آنالیز عملکرد کمیته های استانی در سال 99 و اعلام برنامه های امسال و ایجاد تعامل سازنده و موثر بین انجمن و مسئولین کمیته های متناظر با حضور رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی به صورت مجازی برگزار گردید.

ساختار تشکیلاتی کمیته کراس فیت به انجمن ارتقا یافت

سهراب آزاد رئیس انجمن کراس فیت در این مراسم از کوشش های جهادی و حمایت های افشین ملایی رئیس فدراسیون ورزشهای همگانی، رضا شجیع نایب رئیس، فروحی دبیر،خانم ساکی نایب رئیس بانوان، محمد مرادی رئیس سازمان آمادگی جسمانی و خانم دکتر جباری رئیس آموزشگاه و سایر همکاران در راستای توسعه ورزش همگانی و کاهش کم تحرکی خصوصا در دوران کرونا قدردانی نمود.

آزاد همچنین تاکید نمود: اجرای برنامه ها و فعالیت های انجمن در سال گذشته و جاری بر اساس انتظارات و چارچوب فدراسیون ورزشهای همگانی در 4 سیستم تنظیم و اجرایی شده و این انجمن سعی برآن داشته که زمینه را برای حضور حداکثری و جذب مخاطبین فراهم نماید.

وی همچنین در ادامه از کوشش ها و زحمات بی شائبه نایب رئیس آقایان انجمن کراس فیت محمود عبدالهی، نایب رئیس بانوان خانم گودرزی، عشقی دبیر انجمن، اعضای محترم هیات رئیسه انجمن و روسای محترم کمیته های زیر مجموعه و روسای کمیته های متناظر استانی و نواب رئیس بانوان تقدیر و تشکر کرد.

وی در ادامه: اهم فعالیت و برنامه های امسال انجمن را تشریح و از کمیته های متناظر استانی و نواب رئیس بانوان درخواست اجرای تمامی فعالیت ها و برنامه ها را برابر قوانین و مقررات انجمن در راستای عملیاتی نمودن اهداف با جذب حداکثری یکصد هزار نفر در سراسر کشور نمود.

سهراب آزاد در سرانجام مجددا با موافقت رئیس محترم فدراسیون و ارتقاء صندلی تشکیلاتی از کمیته کراس فیت به انجمن تشکر و قدردانی کرده و با ابراز خوشحالی بیان نمود که این مهم بدون کوشش همه دست اندرکاران و خانواده عظیم کراس فیت محقق نمی شد و امیدواریم که بتوانیم با اهداف عظیم تر و برنامه ریزی های گسترده تر بتوانیم به نتایج مطلوب تری دست یابیم.

منبع: خبرگزاری مهر

به "ساختار تشکیلاتی کمیته کراس فیت به انجمن ارتقا یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساختار تشکیلاتی کمیته کراس فیت به انجمن ارتقا یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید