سامسونگ از زیردست خود 16 میلیارد دلار قرض گرفت!

به گزارش وبلاگ حرف دل، سامسونگ الکترونیکس حدود 16 میلیارد دلار از زیرمجموعه تولیدکننده نمایشگر خود استقراض خواهد نمود تا به حفظ روند سرمایه گذاری یاری کند.

سامسونگ از زیردست خود 16 میلیارد دلار قرض گرفت!

به گزارش ایسنا، بر اساس اسنادی که سامسونگ الکترونیکس نزد رگولاتوری تنظیم کرد، این سازنده محصولات الکترونیکی کره جنوبی قراردادی با شرکت سامسونگ دیسپلی برای استقراض 20 تریلیون وون با نرخ بهره 4.6 درصد امضا نموده است. موعد بازپرداخت این وام، اوت سال 2025 است و هدف آن، تضمین سرمایه گذاری است. سامسونگ الکترونیکس در 85 درصد سامسونگ دیسپلی سهم دارد.

سامسونگ الکترونیکس در ژانویه بیان کرد با وجود کندی مالی جهانی و برخلاف انتظارات، تصمیم دارد هزینه سرمایه گذاری را در امسال مطابق با سال گذشته حفظ کند. سامسونگ بیان کرد به هزینه در تراشه ها که سال گذشته به 47.9 تریلیون وون (39 میلیارد دلار) رسید، ادامه می دهد. رقیبان کوچکتر سامسونگ در سطح جهانی، هزینه ها را کاهش داده اند.

شرکت آمریکایی سازنده تراشه حافظه میکرون تکنولوژی اعلام نموده است هزینه برای کارخانه ها و تجهیزات تازه و بعلاوه فراوری را کاهش می دهد. شرکت هاینیکس، سرمایه گذاری و فراوری را تعدیل نموده است در حالی که شرکت کیوشیا هولدینگز کورپ ژاپن اعلام نموده است فراوری را به اندازه 30 درصد کاهش خواهد داد.

به گفته مدیران سامسونگ، شرایط مالی تیره و اعتماد ضعیف مصرف کننده به منزله فرصتی برای انجام سرمایه گذاری های زودهنگام در فناوری آینده و ظرفیت فراوری است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، سامسونگ هشدار داده است تقاضا برای تلفن های هوشمند پس از کاهش دو رقمی در سال میلادی گذشته، در سال 2023 کاهش پیدا خواهد نمود. این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین سازندگان تلفن هوشمند، حافظه و نمایشگر، انتظار دارد روند بلندمدت به سمت بکارگیری بیشتر فناوری و محصولات این شرکت باشد.

منبع: فرارو

به "سامسونگ از زیردست خود 16 میلیارد دلار قرض گرفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ از زیردست خود 16 میلیارد دلار قرض گرفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید