موفقیت های سینما گزینه ای برای جذب جهانگرد خارجی

به گزارش وبلاگ حرف دل، به گفته رضا کیانیان موفقیت های سینما در دولت یازدهم مانند 367 جایزه جهانی سینما در سال گذشته، مولفه ای برای جذب گردشگران خارجی به منظور سفر به ایران بوده است.

موفقیت های سینما گزینه ای برای جذب جهانگرد خارجی

صنعت سینما رابطه مستقیمی با صنعت توریستی دارد و دولتی که به سینمای کشور در همه عرصه های آن مانند داخلی و بین المللی به عنوان یک مولفه اثربخش، اهمیت بیشتری دهد، موفقیت بیشتری در جذب جهانگرد بدست می آورد.

رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر در تبیین رابطه صنعت سینما و صنعت توریستی بیان نمود: صنعت سینما تاثیر مستقیم بر صنعت توریستی دارد. با کسب هر جایزه به وسیله ایران در جشنواره های بین المللی، بلافاصله هزاران کلمه مثبت درباره کشورمان نوشته و گفته می گردد.

این هنرمند با بیان اینکه در همه رسانه ها اعم از مکتوب و مجازی اتفاقات خوب سینمای ایران منتشر می شود، اضافه کرد که نتیجه این امر این است که ایران به عنوان یک کشور خوب به جهانیان معرفی می گردد و رابطه مستقیم صنعت سینما و صنعت توریستی شکل می گیرد؛ همین اتفاق مثبت، توریست را به سمت ایران روانه می نماید.

او با اشاره به افتخارات سینمای ایران در دولت یازدهم اضافه کرد:

سال گذشته در دولت تدبیر و امید، ایران توانست 367 جایزه جهانی را در رده هایی مانند اسکار تا رده های پایین تر همه رشته ها مانند فیلم داستانی، کوتاه و انیمیشن دریافت کند.

وی بیان نمود که کسب 367 جایزه جهانی در جشنواره هایی که کشورهای مختلف اروپایی و آمریکایی مانند فرانسه، آلمان، ایتالیا و آمریکا در آن حضور دارند، افتخار بزرگی است و اثرات بسیار مطلوبی بر نگاه توریستان خارجی به ایران ایجاد می نماید و باعث جذب جهانگرد به کشور می گردد. دولت یازدهم توانسته است فضای مناسبی در این رابطه ایجاد کند.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا

به "موفقیت های سینما گزینه ای برای جذب جهانگرد خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موفقیت های سینما گزینه ای برای جذب جهانگرد خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید