هر آنچه از فصل 4 دردویل می دانیم

به گزارش وبلاگ حرف دل، قطعا تنها چیزی که هنوز در خصوص سریال دردویل تعیین نیست این است که چقدر دیگر باید منتظر بمانیم تا بتوانیم شاهد انتشار این سریال باشیم. بنابراین ما می خواهیم در اینجا تمام چیزهایی را که در رابطه با این سریال می دانیم با شما در میان بگذاریم.

هر آنچه از فصل 4 دردویل می دانیم

در سال 2015، همکاری بی سابقه بین مارول و نتفلیکس، بینندگان را با نوع متفاوتی از ابرقهرمانان مارول آشنا کرد. ابرقهرمانی که در خیابان با جنایتکاران و خلاف کاران به مبارزه می پرداخت. سریال دردویل موفقیت آمیز بود و همین سریال راه را برای سایر سریال های ابرقهرمانی مارول هموار نمود.

یکی از ویژگی های مهم سریال دردویل که سبب شده این سریال به کرات به خاطر آن مورد تقدیر قرار گیرد، بازیگران فوق العاده اش و کاراکترهای آن ها بودند. کاراکترهایی مانند مت مورداک با بازی چارلی کاکس و کینگ پین با بازی وینسنت دون آفریو که به عنوان شخصیت های اصلی این سریال به نقش آفرینی پرداختند. همه چیز در فصل سوم سریال دردویل در سال 2018 به انتها رسید. در واقع دردویل یکی از معدود سریال های مارول و نتفلیکس بود که قبل از اینکه نتفلیکس کار فراوری آن را متوقف سازد، نتیجه رضایت بخشی را به دست آورد.

قرارداد بین مارول و نتفلیکس سبب شد که شخصیت ها و مضامین داستانی این سریال به مدت دو سال در هاله ای از ابهام قرار داشته باشند، اما زمانی که این دوره تمام شد، مارول زمان اندکی را صرف نمود تا بتواند دردویل با بازی کاکس و کینگ پین با بازی دون آفریو را در دنیای سینمایی مارول جای دهد. پس از آن بود که دون آفریو در هاکای در نقش کینگ پین و کاکس در مرد عنکبوتی: راهی به خانه نیست در نقش مرداک ظاهر شد.

با توجه به اینکه کاکس و دون آفریو هم اکنون به طور رسمی بخشی از دنیای سینمایی مارول هستند، باید گفت زمان زیادی است که مارول، کاراکترهای آن ها را زنده نگاه داشته است. بنابراین هم اکنون که دیزنی حق و حقوق توزیع سریال های کلاسیک مارول و نتفلیکس را به دست آورده و آن ها را به دیزنی پلاس بخشیده، احتمال فراوری دردویل 4 بیشتر شده است. لذا ما می خواهیم در اینجا تمام چیزهایی را که در این خصوص می دانیم با شما در میان بگذاریم.

آیا دردویل مارول ادامه دهنده راه نسخه اصلی سریال خواهد بود؟

در این مرحله، سخت است که در این مورد نظر بدهیم. به نظر می رسد جزئیات لباس ها در هاکای نشان دهنده ادامه راه همان سریال باشد، اما صحنه های حذف شده، تناقضاتی را با تایم لاین اصلی ایجاد می نمایند، این بدان معنی است که ممکن است استودیو مارول در حال راه اندازی مجدد این سریال باشد. به نظر می رسد خود بازیگران نیز در این مورد دیدگاه های متفاوتی دارند. دون آفریو متقاعد شده که باید همان نقش کینگ پین را بازی کند، در حالی که کاکس ترجیح می دهد که سریال، چه به وسیله چند دنیای یا صرفا به واسطه یک موضوع کوچک مانند گذر زمان، مجددا راه اندازی گردد. بنابراین نمی توان گفت که فصل 4 دردویل ادامه دهنده راه سریال قبلی است یا شروعی تازه خواهد بود.

آیا قرار است مارول فصل چهارم دردویل را بسازد؟

اگر مارول هیچ برنامه ای برای آینده این دو کاراکتر نداشت، کاکس و دون آفریو را مجددا بازنمی گرداند، به علاوه کاکس نیز تایید نموده که آینده این سریال بسیار هیجان انگیز خواهد بود، اگرچه او حاضر نشده هیچ گونه جزئیاتی را با ما در میان بگذارد. با این حال، شایعه شده که فصل چهارم دردویل اواخر سال جاری فراوری خواهد شد.

کدام بازیگران و شخصیت ها دوباره در فصل چهارم دردویل حضور خواهند داشت؟

تا کنون، تنها چیزی که در رابطه با بازیگران این سریال تایید شده حضور کاکس و دون آفریو بوده که گویا قرار است در غالب همان کاراکترهای مارول نتفلیکس مجددا به نقش آفرینی بپردازند، هر چند معین نیست که آیا هر دو در فصل 4 دردویل حضور خواهند داشت یا خیر. شاید قرار باشد که کینگ پین در دیگر برنامه های دیزنی پلاس مانند اکو به حضور خود در مارول ادامه دهد. بنابراین ما امیدواریم که هر چه زودتر حضور دیگر بازیگران این سریال تایید گردد. یکی دیگر از شخصیت هایی که احتمالا به این سریال باز خواهد گشت، برترین دوست و وکیل دردویل، فاگی نلسون با بازی الدن هنسون است، اگرچه کلر تمپل با بازی روزاریو داوسون نیز ممکن است مجددا به این سریال بازگردد.

داستان فصل چهارم دردویل در رابطه با چه موضوعی خواهد بود؟

خاتمه فصل دردویل 3 سبب شد که سریال به سمت و سوی جالبی پیش برود. این فصل، داستان زندگی کینگ پین و مت مورداک را کامل نمود و به سمت و سویی رفت که سبب شد او دوباره با دوستانش فاگی نلسون و کارن پیج متحد گردد. اما صحنه های خاتمهی تهدید جدیدی را برملا نمودند. دکس پویندکستر، مامور اف بی آی، برای ترمیم کمر شکسته اش تحت یک عمل جراحی آزمایشی قرار می گیرد و دوربین فیلم برداری بر روی چشمان او که نشان می دهند او در حال تبدیل شدن به یکی از شخصیت های شرور کلاسیک دردویل تحت عنوان، بولزآی است زوم می نماید. اگر فصل چهارم دردویل ادامه سریال نتفلیکس مارول باشد، می تواند حول محور این شخصیت منفی کلاسیک ساخته گردد.

پیش بینی تاریخ انتشار فصل 4 دردویل

دنیا مشترک مارول سبب می گردد که کاکس و دون آفریو بتوانند در بسیاری از پروژه های آینده مارول ظاهر گردند. به خصوص کاکس که می تواند وکیل هر ابرقهرمانی باشد. حتی این احتمال وجود دارد که مت مورداک به رقیبی برای شی هالک تبدیل گردد. همین چیزها سبب شده که مخاطبان به شدت برای فصل 4 دردویل هیجان زده باشند. با فرض اینکه فراوری این سریال اواخر سال جاری شروع گردد، به احتمال زیاد در سال 2023 شاهد انتشار آن خواهیم بود. و قطعا تا آن موقع معین می گردد که فصل 4 دردویل ادامه فصل های قبلی است و یا داستانی بر اساس راه اندازی مجدد سریال خواهد بود.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ

به "هر آنچه از فصل 4 دردویل می دانیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هر آنچه از فصل 4 دردویل می دانیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید