پاسخ قائمی به خبر فدراسیون والیبال: حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم

به گزارش وبلاگ حرف دل، فرهاد قائمی با انتشار پستی جواب فدراسیون والیبال را داد.

پاسخ قائمی به خبر فدراسیون والیبال: حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم

به گزارش وبلاگ حرف دل، روز گذشته (چهارشنبه) کمیته انضباطی فدراسیون والیبال رای خود را درباره پرونده فرهاد قائمی صادر اعلام کرده و این بازیکن را سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

در رای فدراسیون والیبال آمده است: کمیته انضباطی فدراسیون والیبال برای رسیدگی به پرونده قائمی باحضور تمامی اعضا، سرپرست و مربی تیم ملی (در بازی های المپیک توکیو) و فرهاد قائمی روز دوشنبه 22 شهریورماه برگزار شد و پس از بررسی پرونده و شنیدن اظهارت مدعوین، با توجه به عذرخواهی و اظهار ندامت فرهاد قائمی در جلسه کمیته انضباطی از صحبت های مطرح شده، این بازیکن را سه ماه محرومیت قطعی و پانصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

انتشار خبر اظهار ندامت قائمی درحالی است که این بازیکن این صحبت ها را تکذیب کرده است. ملی پوش والیبال ایران در فضای مجازی نوشت: متاسفانه احساس ندامت ندارم و با وجدان راحت می گویم که فقط حقیقت را گفتم. البته تمام گفته های بنده در مصاحبه های بازیکنان و مربیان تیم ملی تایید شد. همچنین طی مصاحبه های متعدد توهین های زیادی به من شد که در پاسخ فقط سکوت کردم. با وجود این اتفاقات پذیرفتم که باید کلمات شایسته و رسمی تری برای اعلام در رسانه عمومی انتخاب می کردم و تنها به همین دلیل است خواهی کردم. تاکید می کنم تمام گفته های من در مصاحبه واقعیت بوده و حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم حتی اگر نتیجه محرومیت از بازی باشد.

به گزارش وبلاگ حرف دل، تیم ملی والیبال ایران که با هدایت ولادیمیر آلکنو روس کار خود را در لیگ ملتهای والیبال شروع کرد شروع خوبی از خود نشان نداد. پس از نتیجه های ضعیف در لیگ ملت های والیبال رئیس فدراسیون والیبال از مردم عذرخواهی کرد و در پیامی از حضور فرهاد قائمی در تیم ملی والیبال خبر داد؛ حضور قائمی در تیم ملی والیبال در حالی بود که این بازیکن قبل از شروع لیگ ملت های والیبال از تیم ملی خداحافظی کرده بود.

پس از بازگشت ملی پوشان والیبال به ایران و استراحت کوتاه، از شنبه (12 تیر ماه) تمرین تیم ملی با حضور 19 بازیکن شروع شد. آلکنو می بایست از این 19 بازیکن تنها 12 والیبالیست را با خود به المپیک می برد. در این لیست 19 نفره منتشر شده نام فرهاد قائمی ملی پوش ایران هم دیده می شد.

آلکنو پس از حضور در تمرین تیم ملی والیبال بر روی نام سه بازیکن خط قرمز کشید که فرهاد قائمی هم جزو بازیکنان خارج شده از اردوی تیم ملی والیبال بود. پس از خارج کردن نام این ملی پوش از لیست تیم ملی، او در مصاحبه ای از خجالت فدراسیون والیبال درآمد و صحبت های شائبه برانگیزی را مطرح نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "پاسخ قائمی به خبر فدراسیون والیبال: حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ قائمی به خبر فدراسیون والیبال: حاضر نیستم به دروغ حقیقت را انکار کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید