پرفروش ترین تجهیزات کامپیوتری تا 1 میلیون در خبرنگاران ، مرداد 1402

به گزارش وبلاگ حرف دل، این روزها سیستم های کامپیوتری وظیفه انجام دادن بخش اساسی و اصلی امور روزانه ما را برعهده دارند. هرچند این سیستم ها کامل نیستند و محدودیت هایی نیز دارند، اما صنعت لوازم جانبی و تجهیزات کامپیوتری که در حال رشد است، کمبودهای آن ها را جبران می نماید تا از تمام پتانسیل این سیستم ها برای انجام دادن کارهای مختلف استفاده کنید. در این مقاله قصد داریم پرفروش ترین تجهیزات کامپیوتری با بودجه یک میلیون تومان موجود در فروشگاه خبرنگاران را به شما معرفی و آنالیز کنیم تا اگر احیانا احتیاج به استفاده از آن ها پیدا نموده اید، به راحتی و تنها با چند کلیک آن ها را برای خود خریداری نمایید.

پرفروش ترین تجهیزات کامپیوتری تا 1 میلیون در خبرنگاران ، مرداد 1402

کارت حافظه microSD XC تروبایت مدل 633X-A2-V30 ظرفیت 64 گیگابایت به همراه کارت خوان

کارت حافظه microSD XC تروبایت مدل 633X-A2-V30، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین تجهیزات کامپیوتری در فروشگاه آنلاین وبلاگ حرف دل است که در عین داشتن کیفیت بسیار خوب، با قیمت مناسبی نیز به فروش می رسد. این کارت حافظه از نوع 64 گیگابایت بوده و از سرعت استاندارد U3 نیز پشتیبانی می نماید، بنابراین اگر تصمیم دارید از این محصول در دوربین های عکاسی استفاده کنید، بدون هیچ مسئله ای می توانید این کار را انجام دهید. این کارت حافظه تروبایت در برابر شوک و ضربه کاملاً مقاوم است و هیچ نگرانی از این بابت وجود ندارد.

این محصول از سرعت خواندن حدبیشتر 95 مگابایت در ثانیه پشتیبانی می نماید و در هنگام انتقال اطلاعات، حین عکاسی یا فیلمبرداری هیچ گونه لگ وباگی نخواهد داشت. نکته جالب و کاربردی در این محصول این است که داخل بسته بندی آن یک کارت خوان و یا مبدل فلش نیز وجود دارد که می توانید کارت حافظه را داخل آن قرار دهید و به عنوان یک رم ریدر و یا یک فلش مموری از آن استفاده کنید. بنابراین شما با خرید این محصول، در واقع هم یک کارت حافظه خریداری نموده اید و هم یک فلش مموری.

فلش مموری ایکس-انرژی مدل Gold 2 ظرفیت 64 گیگابایت

فلش مموری ایکس-انرژی مدل Gold2، به لطف قیمت مناسب و کیفیت عالی که دارد، مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته و فروش خوبی را در وبلاگ حرف دل تجربه می نماید. این محصول 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی درونی را در اختیار شما قرار می دهد. شرکت ایکس-انرژی فلش مموری Gold 2 را از بدنه ای مقاوم و محکم فراوری نموده تا در برابر حوادث احتمالی نظیر سقوط و یا خط وخش هیچ گونه آسیبی نبیند. این محصول به وسیله رابط USB 2.0 به کامپیوتر متصل می گردد و می تواند اطلاعات را با سرعت بالا انتقال دهد.

متأسفانه شرکت ایکس-انرژی اطلاعاتی بابت سرعت انتقال دیتاها به وسیله این محصول ارائه ننموده ولی سرعت استاندارد برای انتقال اطلاعات به وسیله رابط USB 2.0 برابر با 480 مگابیت بر ثانیه است. شرکت سازنده در بخش بالایی فلش مموری USB 2.0 Gold حلقه کوچک و زنجیری برای اتصال این محصول به جاسوئیچی تعبیه نموده که این زنجیر می تواند احتمال گم شدن فلش مموری را تا حد زیادی کاهش دهد. وزن این محصول حدود 4 گرم است و ابعاد آن نیز به 5 در 19در20 میلی متر می رسد. این فلش مموری با سیستم عامل های مک و ویندوز به خوبی سازگاری دارد و رنگ طلایی بدنه اش نیز جذابیت بصری خاصی به آن بخشیده است.

هاب 3 پورت USB 3.0 مدل PRO2-U3

اگر قصد خرید یک هاب باکیفیت و در عین حال مقرون به صرفه قیمت را دارید، می توانید هاب 3 پورت USB 3.0 مدل PRO2-U3 را به عنوان یکی از پرفروش ترین تجهیزات کامپیوتری موجود در وبلاگ حرف دل در نظر بگیرید. این محصول مجهز به یک پورت USB 3.0 واقعی نه پین، دو پورت USB 2.0 است و این امکان را به شما می دهد که با کمترین فضا به تعداد USB های سیستم خود اضافه کنید. این هاب پرطرفدار برای دوام بیشتر از درپوش های فلزی جهت محافظت و بند جهت حمل آسان بهره می برد و بدنه فراوری شده از پلاستیک PVC آن نیز ضمن سبک بودن، از هاب در برابر ضربات احتمالی و خط وخش محافظت می نماید.

سرعت انتقال دیتا در پورت USB 3.0 این هاب در شرایط ایده آل تا 5 گیگابایت در ثانیه است. این محصول با کلیه سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک سازگاری دارد و جریان برق ورودی آن نیز 5 ولت است. این هاب با سری گردشی 180 درجه خود به شما این امکان را می دهد تا به راحتی به درگاه ها دسترسی داشته باشید.

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل A154

مودم روتر ADSL2 Plus بی سیم یوتل مدل A154، یک محصول پرفروش و قیمت مناسب از یک برند ایرانی است که بالای 88 درصد از خریداران تجهیزات کامیپوتری، خرید این محصول را به دیگر کاربران وبلاگ حرف دل پیشنهاد نموده اند. این مودم توان برقراری ارتباط با اینترنت تا سرعت 24 مگابیت در ثانیه را برای دریافت (دانلود) و با سرعت 2 مگابیت در ثانیه را برای ارسال (آپلود) اطلاعات ارائه می دهد و بعلاوه قادر به ایجاد شبکه بی سیم (wifi) با سرعت انتقال داده 150 مگابیت در ثانیه است. این محصول برای سازمان های کوچک و کاربران خانگی طراحی شده و استاندارد ها و قابلیت های مهمی که هر کاربری بدان احتیاج دارد را در دسترس قرار می دهد.

این مودم روتر طراحی ساده و در عین حال مدرنی دارد و از یک آنتن داخلی از نوع Omni Directional نیز برای ارائه سیگنال دهی بهتر بهره می برد. محدوده فرکانس این کالای خوش ساخت و مالی 2.4 گیگاهرتز بوده و در پشت بدنه آن یک درگاه تلفن و چهار درگاه اتصال شبکه به چشم می خورد. این محصول به وسیله رابط کاربری مناسب به صورت web-based قابل کنترل است و از قابلیت Port Forwarding نیز پشتیبانی می نماید. این قابلیت به ما اجازه می دهد تا به وسیله اینترنت و از راه دور بتوانیم به دستگاه ها و سرور های خود که در شبکه خصوصی (LAN) قرار دارند، دسترسی داشته باشیم.

4 عدد نشانگر LED برای نمایش شرایط پورت های شبکه (LAN)، نمایش شرایط شبکه بی سیم، شرایط روشن و خاموش کردن دستگاه و شرایط اتصال اینترنت روی بدنه این محصول جمع وجور و سبک وزن تعبیه شده است. بعلاوه با بهره گیری از قابلیت Virtual Server این مودم، می توانید تنظیمات دقیقی را روی آن اعمال کنید. این محصول با تمامی سیستم عامل های ویندوز، iOS و اندروید سازگاری دارد و از منبع تغذیه 12 ولتی DC و فرکانس 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می نماید.

توکن امضای دیجیتال مدل ePass 3003 Auto

توکن امضای دیجیتال مدل ePass 3003 Auto، یکی از محبوب ترین تجهیزات کامپیوتری موجود در بازار است که قابلیت های کاربردی را در ازای پرداخت هزینه ای مناسب به کاربران ارائه می دهد. توکن امنیتی یک دستگاه فیزیکی است که در اختیار فرد شناسایی شده قرار گرفته و عملیات تصدیق هویت او را تسریع می بخشد. این دسته از توکن ها برای اثبات هویت الکترونیکی کاربران در شرایطی همانند درخواست برای دسترسی به حساب بانکی یا تایید هویت آن ها به وسیله امضاهای الکترونیکی مورد استفاده قرار می گیرند. این وسیله کوچک اما کاربردی می تواند به همراه کلمه عبور یا به طور مستقل برای اثبات هویت مورد ادعای فرد به کار گرفته گردد.

ePass 3003 Auto، امنیت بسیار بالایی میان توکن های امضای دیجیتال موجود در بازار دارد و در سامانه های کاربردی بسیاری در سراسر کشور استفاده می گردد. این محصول دارای تأییدیه از مرکز دولتی صدور گواهی الکترونیکی ریشه کشور با امتیاز 840 است و پرفروش ترین توکن امضای دیجیتال در کشور (با بیش از 1.000.000 دستگاه فعال) به شمار می رود. برای استفاده از این محصول احتیاجی به نصب درایور خاصی ندارید و میان افزار (Middleware) آن به صورت اتوماتیک نصب می گردد.

این توکن از کلیه نسخه های ویندوز، لینوکس و مک پشتیبانی می نماید و امضای دیجیتال و اعتبارسنجی آن به صورت Onboard رمزگذاری و رمزگشایی می گردد. وزن این محصول در حدود 50 گرم است و ابعاد آن نیز به 10 در 20 در 50 میلی متر می رسد. این محصول بعلاوه پشتیبانی از ذخیره چندین گواهی در یک توکن را نیز دارد.

فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 ظرفیت 128 گیگابایت

از دیگر تجهیزات کامپیوتری پرفروش وبلاگ حرف دل می توان به فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 اشاره نمود که رضایت بالای 85 درصدی خریداران این محصول را به همراه داشته است. این محصول فضای ذخیره سازی به حجم 128 گیگابایتی را در اختیار شما قرار می دهد و از طراحی خاصی نیز بهره می برد. این فلش مموری سن دیسک به وسیله رابط USB 3.0 به کامپیوتر و یا لپ تاپ شما متصل می گردد و می تواند اطلاعات را با سرعت بالا انتقال دهد. بعلاوه این محصول مجهز به رابط میکرو USB نیز است تا آن را به طور مستقیم به گوشی هوشمند خود متصل نمایید.

البته باید توجه کنید که برای اتصال مستقیم فلش به گوشی و یا تبلت، باید گجت هوشمند شما از قابلیت OTG پشتیبانی کند. این محصول از بدنه پلاستیکی بسیار مقاومی فراوری شده تا در برابر حوادث احتمالی و خط وخش ها هیچ گونه آسیبی نبیند. سرعتی که سن دیسک برای انتقال اطلاعات با استفاده از این محصول در نظر گرفته، حدود 130 مگابایت بر ثانیه است اما معمولا سرعتی که کاربران تجربه می نمایند، مقداری کمتری از این سرعت اعلام شده خواهد بود. بعلاوه به جهت محافظت از درگاه این فلش مموری، یک درپوش سیلیکونی برای آن تعبیه شده است.

وزن این محصول حدود 6 گرم است و ابعاد بسیار جمع وجور آن نیز به 11.7 در 25.4 در 30.2 میلی متر می رسد. فلش مموری سن دیسک مدل Ultra Dual Drive M3.0 با کلیه سیستم عامل های ویندوز، مک و لینوکس سازگاری دارد و کاربران می توانند یک سری از تنطیمات آن را به وسیله اپلیکیشن SanDisk Memory Zone شخصی سازی نمایند.

مودم روتر +ADSL2 تی پی-لینک مدل TD-W8961N

مدل TL-WR840N تی پی لینک، یک مودم روتر بی سیم پرفروش و با قابلیت های متنوع است که به کاربران این امکان را می دهد تا به شبکه اینترنت با سرعت مناسب و امنیت بالا دسترسی پیدا نمایند. این محصول به عنوان یک مودم ADSL و یک روتر وایرلس عمل می نماید و در حقیقت دو دستگاه در یک دستگاه است. TL-WR840N از دو آنتن Omni directional بهره می برد که سیگنال دهی مناسبی دارد و بعلاوه با سیستم عامل های ویندوز، مک و سیستم عامل های بر پایه لینوکس نیز سازگار است. این مودم 4 عدد پورت اترنت RJ-45 و یک پورت RJ11 دارد. مودم روتر بی سیم تی پی لینک مدل TD-W8961N دارای سرعت 300 مگابیتی بوده و از استاندارد IEEE 802.3, 802.3u پشتیبانی می نماید.

به لطف این فناوری، TD-W8961Nتا 18 برابر سرعت بیشتر و تا 6 برابر رنج بیشتری را برای ارائه امواج بی سیم در محیط برای کاربر به ارمغان می آورد. بنابراین می توان آن را گزینه ای ایده آل برای پخش محتواهای ویدیویی با کیفیت HD، بازی های آنلاین و دیگر برنامه های احتیاجمند به اینترنت پرسرعت به شمار آورد. نشانگر LED تعبیه شده در این مودم اطلاعات لازم در خصوص شرایط اینترنت را به شما می دهد و دکمه های WPS، خاموش/روشن و ریست نیز به جهت محافظت از داده های کاربران روی بدنه این مودم تی پی لینک تعبیه شده اند. این محصول با تمام ISPها سازگاری دارد و می توانید از آن برای هر نوع اشتراک اینترنتی که تهیه نموده اید، استفاده کنید.

تی پی لینک برای این محصول خود محدوده فرکانس 2.4 تا 2.4835 گیگاهرتز را در نظر گرفته و ابعاد بسیار جمع وجوری نیز دارد. به لطف پشتیبانی این محصول از قابلیت Port Forwarding، کاربران قادر خواهند بود به وسیله اینترنت و از راه دور به دستگاه ها و سرور های خود که در شبکه خصوصی (LAN) قرار دارند، دسترسی داشته باشند. علاوه بر این، باید به پشتیبانی از قابلیت کاربردی QoS این مودم نیز اشاره کنیم که پهنای باند موجود را به شکلی مناسب میان برنامه ها و اپلیکیشن های شما تقسیم می نماید. بعلاوه با بهره گیری از قابلیت Virtual Server این مودم، شما می توانید به شخصی سازی تنظیمات مودم بپردازید.

کارت حافظه microSDXC سامسونگ مدل Evo Plus A1 V10 ظرفیت 128 گیگابایت به همراه آداپتور SD

کارت حافظه microSDXC سامسونگ مدل Evo Plus A1 V10، از دیگر تجهیزات کامپیوتری پرطرفدار وبلاگ حرف دل به شمار می رود که دوام بسیار خوبی دارد. این محصول 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی را در اختیار کاربران قرار می دهد و با انواع لپ تاپ، کامپیوتر و دیگر دستگاه های مجهز به درگاه کارت حافظه SD هم سازگاری خواهد داشت. این محصول از بدنه ی پلاستیکی باکیفیتی فراوری شده که در برابر انواع ضربات، سرما، گرما، مغناطیس و آب مقاومت بسیار خوبی دارد و کاربران از این بابت هیچ دغدغه ای نخواهند داشت.

سرعت خواندن اطلاعات در مدل Evo Plus سامسونگ 130 مگابایت بر ثانیه است و شما با خیالی راحت می توانید از این محصول در بیشتر گوشی های موبایل، تبلت، دوربین های ورزشی و دیگر گجت های هوشمند سازگار با درگاه کارت حافظه میکرو SD استفاده کنید. استاندارد سرعت این محصول UHS-I U3 و کلاس آن هم 10 است. فضای 128 گیگابایتی نیز می تواند حجم زیادی از اطلاعات، تصاویر و ویدیوهای ثبت شده را در خود جای دهد. بعلاوه در بسته بندی این مدل یک آداپتور SD قرار گرفته تا در صورت احتیاج بتوانید از آن برای دسترسی به اطلاعات ذخیره شده روی کارت microSD استفاده کنید.

هاب و رم ریدر 5 پورت کمبو جنیون مدل 480Mbps

در بین تجهیزات کامپیوتری باکیفیت بازار، هاب و رم ریدر 5 پورت کمبو جنیون مدل 480Mbps یک محصول پرطرفدار و پرفروش محسوب می گردد که قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. این محصول در مجموع 5 پورت روی بدنه اش دارد که سه تای آن پورت USB 2.0 هستند و از دیگر پورت های آن باید به درگاه کارت حافظه میکرو SD و درگاه TF اشاره نمود. این محصول با کلیه سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک سازگاری دارد و جریان برق ورودی آن نیز 5 ولت است. این هاب و رم ریدر 5 پورته از بدنه ای از جنس پلاستیک مقاوم فراوری شده تا در برابر حوادث احتمالی و ضربات مقاومت خوبی داشته باشد و به این زودی ها خراب نگردد.

این محصول حدود 80 گرم وزن دارد و سرعت انتقال اطلاعات در آن به 480 مگابایت در ثانیه می رسد. این هاب به وسیله کابل USB به سیستم و یا لپ تاپ شما متصل می گردد و محدودیت تعداد پورت های دستگاه شما را به خوبی بر طرف می نماید. روی بدنه این محصول یک LED نیز تعبیه شده است. این دستگاه برای اتصال به مک بوک پروهای مختلف هم کاملا سازگار است.

توسعه دهنده محدوده بی سیم شیائومی مدل PRO-R03CN 2021

در نهایت به معرفی و آنالیز یک محصول بادوام از برند شیائومی یعنی توسعه دهنده محدوده بی سیم مدل PRO-R03CN 2021 می پردازیم. توسعه دهنده محدوده WiFi شیائومی مدل PRO-R03CN که محصول سال 2021 این شرکت است، ابعادی 80 در 54 در 70 میلی متری دارد و مشکل آنتن دهی وای فای شما در محل کار یا منزلتان را به خوبی رفع می نماید. شیائومی برای این توسعه دهنده خود دو آنتن قدرتمند تعبیه نموده که با استفاده از جریان متناوب شهری تغذیه می شوند و می توانند پهنای باند وای فای شما را تا حد زیادی افزایش دهند.

بعلاوه باید به وزن و طراحی بسیار سبک این محصول اشاره کنیم که می توانید به راحتی و در هر جایی آن را حمل ونقل کنید. این محصول از فرکانس 2400 مگاهرتز پشتیبانی می نماید و با همه سیستم عامل های اندروید، iOS، ویندوز، لینوکس و مک سازگار است. نرم افزار این محصول نیز رابط کاربری بسیار ساده و روانی دارد و کاربران هیچ مسئله ای برای کار کردن با آن نخواهند داشت. یک نشانگر LED روی این توسعه دهنده بی سیم تعبیه شده که روشن و یا خاموش بودن دستگاه را به اطلاع شما می رساند. این تقویت نماینده شیائومی از استاندارد IEEE 802.11b/g/n پیروی می نماید و سرعت 300 مگابایت بر ثانیه را به کاربران ارائه می دهد که بسیار عالی است.

سخن پایانی

در این مطلب به معرفی و آنالیز 10 مورد از تجهیزات کامپیوتری پرفروش و محبوب با بودجه یک میلیون تومان فروشگاه وبلاگ حرف دل پرداختیم؛ محصولاتی که توانسته اند با قابلیت هایی که ارائه می دهند، رضایت بیشتر خریداران را به خود جلب نمایند و امتیازها خوبی از آن ها بگیرند. البته در وبلاگ حرف دل می توانید تجهیزات کامپیوتری مختلفی را با قیمت های گوناگون پیدا کنید. به همین دلیل اگر محصول مورد نظر شما در این مطلب نبود، توصیه می کنیم حتما به خود فروشگاه هم سر بزنید.

شما تجربه استفاده از کدام تجهیزات کامپیوتری معرفی شده را دارید؟ به نظر شما کدام یک از این تجهیزات کامپیوتری موجود در این مطلب کاربردی تر است و ارزش خرید بالاتری دارد؟ لطفاً نظرات خود را در این رابطه با ما و سایر کاربران وبلاگ حرف دل به اشتراک بگذارید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "پرفروش ترین تجهیزات کامپیوتری تا 1 میلیون در خبرنگاران ، مرداد 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین تجهیزات کامپیوتری تا 1 میلیون در خبرنگاران ، مرداد 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید