پیش بینی عشق و آب و هوا؛ کمدی عاشقانۀ کره ای

به گزارش وبلاگ حرف دل، خبرنگاران - آب و هوا برای خودش الگو هایی دارد که آن را تا حدی قابل پیش بینی می نماید؛ اما پیش بینی های اشتباه می توانند نتایج فاجعه باری داشته باشند. عشق هم از این جهت درست مثل آب و هواست و سریال پیش بینی عشق و آب و هوا، همانطور که از اسمش پیداست ترکیبی جالب و تماشایی از این دو قلمرو است.

پیش بینی عشق و آب و هوا؛ کمدی عاشقانۀ کره ای

به گزارش وبلاگ حرف دل؛ شخصیت اصلی سریال جین هاکیونگ کارمند سازمان هواشناسی کره است. او همواره با دقت تمام از دستورالعمل های پیش بینی آب و هوا پیروی می نماید، اما این باعث نمی گردد که هیچوقت اشتباه نکند. محاسبات دقیق او موفقیتش در پیش بینی را تضمین نمی نمایند؛ نه در آب و هوا و نه در عشق.

هاکیونگ (با بازی پارک مین یانگ) تصمیم گرفته با یکی از همکارانش ازدواج کند؛ طبق حساب و کتاب هایی که او پیش خودش نموده، این آدم برترین انتخاب است. اما مادر هاکیونگ احساس می نماید یک چیزی این وسط درست نیست. او برای برطرف نگرانیش هاکیونگ را پیش یک شمن پیشگو می برد تا دربارۀ ازدواج او با هان کیجون (باک یون) نظر بدهد.

شمن به هاکیونگ می گوید که اگر به همین راستا ادامه بدهد زندگی سختی خواهد داشت و باران خواهد بارید. هاکیونگ اعتنایی به این پیشگویی نمی نماید. خب هر چه باشد او خودش استاد پیش بینی است. اما پیش بینی شمن درست از آب در می آید و باران می بارد! هم باران واقعی و هم باران اشک های هاکیونگ که می فهمد هان کیجون آن کسی نیست که او تصور می نموده. ظاهرا محاسبات دقیق جلوی سرنوشت را نمی گیرند.

بعد از شکست خوردن نقشه های هاکیونگ برای ازدواج، حالا او همچنان مجبور است که با هان کیجون و یک مرد هواشناس دیگر به نام لی سیوو (با بازی سانگ کانگ) (که بصیرت درونی خیلی خوبی در پیش بینی آب و هوا دارد) در یک دفتر کار کند. پیش بینی اینکه هوای این دفتر طوفانی خواهد بود اصلا کار سختی نیست!

این سریال از یک جهت داستانی عاشقانه دربارۀ دو آدم کاملا فرق دارد که باید خیلی چیز ها از همدیگر و دربارۀ همدیگر یاد بگیرند؛ اما از یک جهت دیگر این سریال نگاهی مفرح و شاد به درون دنیای پیچیدۀ پیش بینی آب و هواست. شاید به نظرتان برسد که ادارۀ هواشناسی اصلا جای مناسبی برای روایت کردن یک داستان مجذوب کننده نیست، اما پیش بینی عشق و آب و هوا احتمالا نظرتان را عوض خواهد نمود.

شیوۀ پیش بینی آب و هوا به وسیله کارشناسان، فشار ها و استرس هایی که باید تحمل نمایند و پیامد هایی که پیش بینی های آن ها در جامعه دارد؛ این سریال تصویری دیدنی از همۀ این جزئیات به بیننده می دهد و ضمناً داستان عاشقانۀ خودش را هم در این بین پیش می برد.

پارک مین یانگ کمدین با استعدادی است و صرف حضور او تا حدی می تواند موفقیت سریال را تضمین کند. سانگ کانگ هم که در خیلی از سریال های کره ای نتفلیکس بازی نموده، در اینجا به خوبی نقش شخصیتی پرشور و با احساس را ایفا نموده که دل بیننده را هم مثل دل هاکیونگ می برد.

شاید آغاز سریال خیلی به نظر گیرا و نویدبخش نباشد، اما اگر شکیبا باشید و البته به کمدی های عاشقانۀ کره ای هم علاقه داشته باشید حتما پاسخ شکیبای تان را خواهید گرفت.

  • بازیگران: پارک مین یانگ (Park Min Young)، سانگ کانگ (Song Kang)، باک یون (Bak Yoon)
  • امتیاز: 7.8/10

منبع: forbes.com

منبع: فرارو

به "پیش بینی عشق و آب و هوا؛ کمدی عاشقانۀ کره ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی عشق و آب و هوا؛ کمدی عاشقانۀ کره ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید