پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 24 خرداد 1401

به گزارش وبلاگ حرف دل، امروز آسمان تهران آفتابی است و دما در طول شب از بیست و شش درجه به مرور و در طول روز به سی و پنج درجه می رسد.

پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 24 خرداد 1401

به گزارش وبلاگ حرف دل؛ بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران و آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی طی روز های آینده آسمان تهران نسبتا آفتابی پیش بینی می گردد.

بر اساس آنالیز داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، شرایط جوی استان تهران طی روز های آینده آسمان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعت ها وزش باد شدید به ویژه در نیمه جنوبی، مرکز و غرب استان و گاهی با خیزش موقتی گردوخاک و کاهش دید و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

جدول دمای هوای تهران تا سه روز آینده را ببینید:

پیش بینی دمای هوای تهران در چند روز آینده؛ فردا حداکثر دما 36 درجه سانتیگراد خواهد بود

آسمان تهران فردا (24 خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای 26 و حداکثر دمای 36 درجه سانتیگراد و طی روز چهارشنبه (25 خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای 25 و حداکثر دمای 35 درجه سانتیگراد و برای روز پنجشنبه (26 خرداد ماه) آفتابی با حداقل دمای 25 درجه و با حداکثر دمای 35 درجه سانتی گراد پیش بینی می گردد.

شرایط آلودگی هوای تهران

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران از افزایش دما طی هفته جاری، خیزش گرد و خاک و وقوع طوفان لحظه ای اطلاع داد.

مازیار غلامی درگفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه تهران در حال تجربه هوای تابستانی در فصل بهار است، اظهارکرد: با توجه به اینکه تا انتها هفته جاری استقرار هوای گرم و فرایند افزایش دما با شیبی ملایم در انتظار است.

معاون اداره کل هواشناسی استان تهران در ادامه با تحلیل نقشه های هواشناسی درباره وقوع گرد و خاک در تهران و منشا آن ها اظهار کرد: طی روز های آینده گرد و غباری در تهران رخ خواهد داد که منشا داخلی دارد و غبار محلی است.

وی اضافه نمود: گرد و خاک محلی به صورت لحظه ای شاخص آلودگی را بالا می برند و پس از گذشت چند ساعت نیز شاخص آلودگی کاهش می یابد که غالبا غلظت این گرد و غبار ها نیز زیاد نیست.

غلامی در پاسخ به این سوال که آیا شدت وزش باد به شدت هفته گذشته است؟ توضیح داد: برای این هفته طوفان در مرکز پیش بینی نمی گردد و وزش باد نیز در حد وزش باد کم سابقه هفته گذشته نیست و صرفا باد شدید تا خیلی شدید و طوفان های لحظه ای مورد انتظار است.

پیش بینی شرایط آب و هوای کشور تا چند روز آینده

امروز در بخش هایی از شمال غرب، غرب و جنوب غرب وزش باد شدید، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می گردد.

در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب هم در بخش هایی از آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، خراسان شمالی، خراسان رضوی، سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت در بعضی منطقه ها خیزش گرد و خاک و در نقاط مستعد تگرگ پیش بینی می گردد.

منبع: فرارو

به "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 24 خرداد 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط آب و هوای تهران فردا سه شنبه 24 خرداد 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید