کری خوانی بحرینی ها برای تیم ملی فوتبال ایران، غیبت بازیکن سرشناس

به گزارش وبلاگ حرف دل، تیم ملی فوتبال ایران در ادامه مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 قطر و انتخابی جام ملت های 2023 چین روز سه شنبه این هفته در منامه به مصاف تیم ملی بحرین می رود.

کری خوانی بحرینی ها برای تیم ملی فوتبال ایران، غیبت بازیکن سرشناس

تیم ملی بحرین با هیلیو سوزا سرمربی پرتغالی خود تمریناتش را برای بازی با ایران به استادیوم ملی بحرین منتقل نموده است. بحرینی ها تا روز بازی با ایران اردوی خود را در هتل داون تاون روتانا برگزار می نمایند.

طبق اعلام روزنامه البلاد بحرین، اسامی بازیکنان دعوت شده به تیم ملی بحرین برای بازی با ایران به این توضیح است: سید محمد جعفر، سید شبر علوی، حمد الدوسری، جاسم الشیخ، مهدی حمیدان، أحمد بوغمار، محمد عبدالوهاب، عبدالوهاب المالود، ولید الحیام، محمد الحردان، علی مدن، أحمد عبدالله، سید ضیاء سعید، سید رضا عیسی، علی حرم، سید مهدی باقر، کمیل الأسود، عبدالله الهزاع، محمد الرمیحی، أحمد نبیل، محمد عادل، عیسی موسی وعبدالله یوسف.

هیلیو سوزا سرمربی تیم ملی فوتبال بحرین

آنطور که روزنامه البلاد گزارش داده، اسماعیل عبداللطیف یکی از نفرات سرشناس بحرین به دلیل مصدمیت در بازی محبت آمیز با آذربایجان (که بحرین با نتیجه 2 به 3 مغلوب شد) مصدوم شده و نمی تواند بحرین را در دیدار با ایران همراهی کند.

این روزنامه همچنین از انگیزه بالای بحرینی ها برای شکست ایران خبر داده و نوشته است: جو حماسی و هیجان انگیزی بر تمرینات و اردوی تیم بحرین حاکم است؛ همراه با تمرکز کامل برای پیروزی و دریافت سه امتیاز مسابقه که بحرین را صدرنشین گروه می نماید.

تمرین تیم ملی فوتبال بحرین

تیم ملی ایران برای این مسابقه امروز راهی بحرین می گردد. امید جمالی یکی از اعضای کمیته بین الملل فدراسیون فوتبال روز آدینه برای رسیدگی به امور این مسابقه و انجام تدارک لازم به بحرین رفته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "کری خوانی بحرینی ها برای تیم ملی فوتبال ایران، غیبت بازیکن سرشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری خوانی بحرینی ها برای تیم ملی فوتبال ایران، غیبت بازیکن سرشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید