گاراژ ، Garaj؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات و تعمیرات خودرو

به گزارش وبلاگ حرف دل، امروزه خودروها به جزئی جدانشدنی از زندگی ما تبدیل شده اند و حضور آنها در زندگی ما باعث شده راحتی بیشتری را تجربه کنیم. برای اینکه همیشه از راحتی و امکاناتی که اتومبیل های شخصی برایمان فراهم می کند برخوردار باشیم باید به آنها رسیدگی کنیم و به ایمنی و سلامت شان اهمیت بدهیم. برای تضمین سلامت و ایمنی خودرو و جلوگیری از مسائل و خرابی های احتمالی باید سرویس های دوره ای آن مثل تعویض روغن، تعویض فیلتر ها و... را به موقع انجام دهیم و در صورتی که نیاز به تعمیر پیدا کردند به موقع و در اولین فرصت آنها را به تعمیرگاه ببریم. با توجه به مشغله های امروزی پیدا کردن یک تعمیرگاه و سرویس دهنده مطمئن بین مغازه های سطح شهر که در زمان ها و اوقات خالی تان سرویس مطمئنی به ما ارائه دهد، کار آسانی نیست.

گاراژ ، Garaj؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات و تعمیرات خودرو

سامانه هوشمند درخواست خدمات و تعمیرات خودروی گاراژ این روند را برای کاربرانش تا حد زیادی تسهیل کرده است.

گاراژ امید دارد، در آینده ای نزدیک به عنوان سامانه هوشمندی جامع و کاربردی در صنعت خودرو تبدیل شود و با اجرای روش های نوین کسب وکار نیاز های جامعه امروزی را شناسایی و با راه چاره های مبتکرانه وخلاقانه در جهت برطرف آنها گام بردارد.

چگونه می توان در سامانه گاراژ عضو و از خدمات آن بهره مند شد؟

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که خودروی تان نیاز به تعمیر داشته باشد و این دغدغه را داشته باشید که یک سرویس دهنده خدمات خودرو که با کیفیت و قیمت معقولی خدماتش را ارائه می دهد، پیدا کنید. گاراژ به راحتی این امکان را در اختیارتان قرار می دهد. با عضویت در سامانه هوشمند گاراژ به راحتی می توانید در هر جایی که هستید به جست وجوی سرویس دهندگان خدمات خودرو در سطح شهر تهران بپردازید و خدمات مورد نیاز خودروی تان را به بهترین وجه برطرف کرده و در وقت و هزینه تان هم صرفه جویی کنید.

چگونه می توان سرویس دهنده مورد نظر را یافت؟

از طریق گاراژ می توانید با انتخاب بهترین و مناسب ترین سرویس دهندگانِ خدمات خودرو، با خاطری آسوده برای دریافت خدمات به سرویس دهنده مورد نظرتان مراجعه کنید.

با استفاده از سامانه هوشمند گاراژ می توانید در صفحه اطراف من به جستجوی سرویس دهندگان بپردازید و درخواست خود را ثبت کنید. سامانه هوشمند گاراژ درخواست شما را به چندین سرویس دهنده ارسال می کند و سرویس دهندگان پیش فاکتورهایشان را برایتان ارسال می کنند. در این مرحله شما می توانید با توجه به نظرات سایر کاربران و همچنین قیمت ارائه شده پیش فاکتورها را با هم مقایسه و بهترین و مناسب ترین پیش فاکتور را انتخاب و نسبت به رزرو نوبت اقدام کنید و در زمان موعود برای سرویس گیری در محل حاضر شوید.

استفاده از اپلیکیشن گاراژ چه مزایایی دارد؟

استفاده از گاراژ علاوه بر صرفه جویی در زمان و ارائه باکیفیت ترین سرویس، هزینه های شما را هم کاهش می دهد و با پشتیبانی تمام وقت، رضایت شما از خدمات را تضمین می کند.

می توانید نزدیک ترین سرویس دهندگان به صورت دسته بندی شده مشاهده کنید

صفحه اطراف من به عنوان بانک اطلاعاتی، به شما در جستجوی کسب و کارهای مرتبط با خودرویتان کمک می کند. در صفحه اطراف من، هم می توانید در قسمت سرچ، نام سرویس دهنده را نوشته و آن را جستجو کنید، هم می توانید با انتخاب نوع کسب و کار مورد نظرتان به راحتی از وجود سرویس دهنده های اطراف تان اطلاع پیدا کرده و با مسیریابی یا تماس تلفنی با آن ها ارتباط برقرار کنید.

به اطلاعات سرویس دهندگان دسترسی خواهید داشت

شما می توانید آدرس دقیق سرویس دهنده ها را مشاهده کنید و محل دقیق آنها را از روی نقشه ببینید. همچنین می توانید از ساعت کاری، خدمات و سرویس هایی که ارائه می دهند مطلع شوید، شماره تماس آنها را ببینید و در صورت لزوم با آنها تماس برقرار کنید. علاوه بر این می توانید در قسمت گالری عکس های محل کسب و کار سرویس دهندگان را مشاهده کنید.

نظرات و امتیاز سایر کاربران را می توانید مشاهده کنید

هنگامی که از مغازه های سطح شهر یک تعمیرگاه را برای گرفتن خدمات انتخاب می کنیم از مقدار کیفیت خدمات و سرویس دهی شان اطلاع نداریم. با مشاهده نظرات و امتیاز سایر کاربران که یکی از مزیت های سرویس گاراژ می باشد می توانید از کیفیت خدمات سرویس دهندگان مطلع شوید. شما در پیش فاکتورهایی که دریافت می کنید می توانید امتیاز و نظراتی که دیگر کاربران پس از دریافت خدمات به سرویس دهنده مورد نظر داده اند را مشاهده کنید و انتخاب هوشمندانه تر و رضایت بخش تری داشته باشید.

قیمت سرویس دهنده ها معین و شفاف است

سرویس دهندگان عضو سامانه گاراژ پس از مرور درخواست شما، پیش فاکتورهایی به شما ارائه می دهند که در آنها هزینه و قیمت خدمات درخواستی تان و ساعتی که می توانید خدمات را دریافت کنید دقیقا معین شده است.

می توانید سرویس دهندگان را به آسانی با یکدیگر مقایسه کنید

شما پس از دریافت پیش فاکتورها این امکان را دارید که هزینه و زمان پیشنهادی که در پیش فاکتورها ارائه شده است را براساس معیارهایتان مقایسه و براساس نتیجه ارزیابی هایتان بهترین و مناسب ترین پیشنهاد را انتخاب و از خدماتش استفاده کنید.

می توانید در زمان تان صرفه جویی کنید

با استفاده از گاراژ لازم نیست زمان زیادی را صرف پیدا کردن سرویس دهنده و تعمیرگاه موردنظرتان کنید و برای گرفتن سرویس مورد نظر منتظر نوبت بمانید. شما می توانید به راحتی در منزل، محل کار یا هر جایی که هستید بهترین سرویس دهندگان را در محل مورد نظر خود در کمترین زمان ممکن پیدا کنید، براساس اینکه چه روز و چه ساعتی امکان مراجعه دارید، وقت تان را از قبل رزور کنید و پس از حضور در محل در ساعت معین شده بدون هیچ معطلی سرویس مورد نظرتان را دریافت کنید.

تاریخچه خدماتی که انجام داده اید ذخیره می شود

تاریخچه خدماتی که از گاراژ دریافت کردید، در سامانه ذخیره می شود و به شما این امکان را می دهد که به راحتی بدانید چه خدماتی را در چه زمان و چه مکانی دریافت کرده اید. این تاریخچه به شما کمک می کند بهتر بتوانید برای مراجعه بعدی تان برنامه ریزی کنید.

از طرح های تخفیفی متنوعی برخوردار می شوید

اگر از اپلیکیشن گاراژ استفاده کنید علاوه بر دریافت خدمات با شفاف ترین قیمت و صرفه جویی در زمان در زمان ها و مناسبت های خاص می توانید از تخفیف های متنوع بهره مند شوید.

با وجود پشتیبانی تمام وقت می توانید سوالات و مسائل تان مطرح کنید

کارشناسان اپراتور ما در هر زمان و هر شرایطی در صورت پیدایش هر مسئله ای، آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان از طریق تلفن و ایمیل هستند.

سایر امکانات و مزایای گاراژ چیست؟

ویژگی ها و مزایایی که در بالا به آن ها اشاره شد، تنها بخشی از خدماتی هستند که گاراژ به شما ارائه می دهد. دسته بندی های گوناگون موجود در برنامه به شما این امکان را می دهد که تمامی خدمات مورد نیازتان را از یک برنامه دریافت کرده و به چند برنامه نیاز نداشته باشید. در بین همه ویژگی ها و مزایای سامانه هوشمند درخواست خدمات و تعمیرات خودروی گاراژ پشتیبانی دائمی از این اپلیکیشن از طریق کارشناسان را می توان مهم ترین و خاص ترین مورد آن دانست.

گاراژ در آینده ای نزدیک

به زودی در ورژن آینده سامانه گاراژ فیچرهای زیر اضافه خواهد شد

1- استعلام خلافی خودرو و پرداخت جریمه ماشین

2- قابلیت پرداخت موردی و دلخواه جرایم رانندگی

3- پلاک یاب و جدول جرائم و تخلفات رانندگی

4- مشاهده رده بندی تخلفات سایرین بر اساس مقدار تخلف

5- قیمت گذاری خودرو و قیمت سنج خودرو بر اساس مقدار کارکرد ماشین

6- امکان استعلام بیمه شخص ثالث و بدنه و خرید بیمه

7- استعلام نمره منفی گواهینامه

گاراژ پلاس سامانه هوشمند برقراری ارتباط با خودرو

پلتفرم گاراژ شامل اپلیکیشن دیگری به نام گاراژ پلاس می باشد. گاراژ پلاس اپلیکیشنی است که با استفاده از یک دستگاه متصل به خودرو (سخت افزاری که به کامپیوتر خودروی شما متصل می شود) آن را کاملا هوشمند می کند. گاراژ پلاس که در دسته بندی اینترنت اشیا (IOT) جای می گیرد امکان عیب یابی (دیاگ) خودرویتان را به آسانی از طریق گوشی تلفن همراه برایتان فراهم می کند. با گاراژ پلاس می توانید در هر مکان و هر زمان از طریق گوشی از محل دقیق خودرویتان مطلع شده و آن را دنبال کنید. همچنین می توانید گزارشات دقیق و کاملی درباره عملکرد خودرو و رفتار رانندگی دریافت کنید.

یکی از ویژگی های کاربردی و مجذوب کننده گاراژ پلاس جزئیاتی است که پس از هر سفر ثبت و ذخیره می شود. در هر سفری که با خودرویتان دارید می توانید مبدأ و مقصد، ساعت شروع و پایان سفر، مقدار مصرف سوخت، میانگین سرعت، مقدار بالاترین سرعت، تجاوز از سرعت مجاز، شتاب و ترمز سریع خودرو و مقدار کارکرد ماشین را در اپلیکیشن مشاهده کنید.

منبع: همگردی

به "گاراژ ، Garaj؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات و تعمیرات خودرو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاراژ ، Garaj؛ سامانه هوشمند درخواست خدمات و تعمیرات خودرو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید