21 هتل مجلل و لوکس جهان، تجربه اقامت در برترین های زمین (قسمت دوم)

به گزارش وبلاگ حرف دل، هتل های مجلل و لوکس جهان، با امکانات رفاهی عالی، رستوران های شیک و آراسته، فضای داخلی منحصر به فرد و چشم اندازهای شگفت انگیز، به تنهایی از دیدنی های شهر مامن خود هستند. با خبرنگاران همراه باشید.

21 هتل مجلل و لوکس جهان، تجربه اقامت در برترین های زمین (قسمت دوم)

امروزه انتخاب هتل برای اقامت، به عنوان بخش مهمی از برنامه سفر گردشگران و جهان گردان شناخته می شود. همین عامل، سرمایه گذاران و هتل داران را به رقابت تنگاتنگی برای ارائه خدمات بهتر فرا می خواند. هتل های مجلل و لوکس جهان به طراحی داخلی بی نظیر، تزئینات و آذین بندی های شگفت آور، امکانات رفاهی شایسته و رستوران ها و اسپاهای (چشمه آب گرم) منحصر به فرد خود شتاخته می شوند. همراه با وبلاگ حرف دلیی ها به 21 هتل مجلل جهان نگاهی داریم و مختصری به معرفی هتل های لوکس جهان می پردازیم، همچون همواره با وبلاگ حرف دل همراه باشید.

هتل دابل تری (DoubleTree by Hilton Amsterdam Centraal Station)

هتل دابل تری که در نزدیکی مرکز شهر آمستردام و ایستگاه اصلی قطار این شهر قرار گرفته است، یک گزینه راحت برای شما خواهد بود. تمامی جزئیات در این هتل به خوبی رعایت شده و امید می رود تا تجربه لذت بخشی را به گردشگران خود هدیه کند.

هتل سوهو استانبول (Soho House Istanbul)

هتل سوهو یکی از ساختمان های تاریخی و زیبا در منطقه بِی اقلو استانبول است. این کاخ زیبا در سال 1873 به درخواست کشتی ساز ثروتمند ایتالیایی، ایگنازیو کوربی، بنا شد و برترین مصالح ساختمانی در آن به کار رفت. در ساخت این بنا از هنرمندان پرآوازه ای دعوت شد تا صحنه های اساطیری یونان باستان را در راهروی ورودی و آسمانه آن به نگاره بکشند.

گرند فردیناند (Grand Ferdinand)

گرند فردیناند که در سال 2015 گشایش شد، نمادی از تجمل و اشرافیت در شهر ونیز برای گردشگران مدرن برشمرده می شود. بسیاری از تزئینات برجسته همچون شمعدان هایی با شمع های واقعی که هر روز روشن می شوند در سراسر این ساختمان به چشم می خورد. به علاوه یک دستگاه خودروی مازراتی و یک دستگاه خودروی جگوار برای اجاره در اختیار میهمانان قرار می گیرد.

گرند آمور (Grand Amore)

هتل گرند آمور در شهر فلورانس تنها 11 اتاق داشته و خدمات ویژه ای به گردشگران پیشکش می نماید. گردشگران پیش از اقامت در هتل یک فرم از اولویت های خود، از مدل گل های درون اتاق گرفته تا مقدار سفتی تشک ها، را پر می نمایند. هدف از این کار این است تا گردشگران احساس نمایند که در خانه خود هستند.

هتل چهارفصل سئول (Four Seasons Hotel Seoul)

هتل چهارفصل سئول دارای 317 اتاق و سوئیت است که تمامی آن ها دارای تخت های قابل تنظیم برای آسایش گردشگران در هنگام اقامت هستند. به علاوه، خدمات ویژه ای مانند نظافت دو بار در روز اتاق ها و سرویس غذای 24 ساعته، هتل چهارفصل را متمایز می نماید. مراکز درمانی و ورزشی همراه با استخر شنا، زمین گلف مجازی و اتاق پیلاتس، هتل چهارفصل سئول را به یک هتل لوکس و برتر تبدیل نموده است.

هتل کانال اویی 58

(Canal Huis 58)

این هتل که در نزدیکی یکی از رودخانه های زیبای شهر آمستردام واقع شده است، می تواند به دست بالا 10 تن در چهار اتاق خدمات ارائه دهد. آذین این هتل بسیار چشمگیر اما سنتی بوده و از ویژگی های کلاسیک هلندی همچون کاشی های آبی رنگ و لوازم آنتیک بهره می برد.

هتل آمان توکیو (Aman Tokyo)

هتل آمان توکیو یکی از هتل های بسیار پیشرفته و زیبا و نخستین هتل این مجموعه در کشور ژاپن به شمار آورده می شود. این هتل دارای فضایی آرام در میان این شهر شلوغ است و از باغچه داخلی، استخر شنا و اسپا همراه با سالن یوگا و پیلاتس بهره می برد.

هتل آلکیمست گرند (Alchymist Grand Hotel and Spa)

هتل آلکیمست گرند شهر پراگ در نزدیکی جاذبه های دیدنی این شهر همچون قلعه و پل چارلز قرار گرفته است. ساختمان این هتل به سال 1500 میلادی بازمی شود. بااین حال بنای این ساختمان به دقت بازسازی شده تا میهمانان هتل در حین لذت بردن از قدمت آن، آسایش بایسته در آلکیمست گرند را تجربه نمایند.

هتل 25 ساعت برلین (25Hours Hotel Bikini Berlin)

هتل 25 ساعت برلین که در کنار باغ وحش این شهر بنا شده است، حس شادی را به گردشگران القاء می نماید. این هتل تازه تأسیس دارای 149 اتاق است که پنجره های بعضی از آن ها رو به باغ وحش و قفس میمون ها باز می شود. رستوران این هتل در طبقه دهم دارای چشم اندازی فراخ بوده که میهمانان می توانند به هنگام خوردن غذا از آن لذت ببرند.

منبع: کجارو / globalblue.com

به "21 هتل مجلل و لوکس جهان، تجربه اقامت در برترین های زمین (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "21 هتل مجلل و لوکس جهان، تجربه اقامت در برترین های زمین (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید