آیا کیلیان امباپه طرفدار لیونل مسی شده است؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، کیلیان امباپه، ستاره 24 ساله تیم ملی فرانسه در 2 هفته ای که فوتبال جهان درگیر رقابت های ملی بود، چندان ساکت هم نبوده و کوشش نموده در انظار هم حاضر باشد. او به استادیوم رفت تا مسابقه تیم ملی راگبی فرانسه را هم از نزدیک دیدن کند. این؛ منهای 2 بازی محبت آمیز ای است که تیم ملی فرانسه در آن به مصاف ایرلند و آلمان رفت. البته هیچ کدام از این اتفاقات به میزان اظهارنظر امباپه در فضای مجازی درباره ترجیحش بین کریستیانو رونالدو و لیونل مسی خبرساز نشده؛ 2 رقیب قدرتمندی که در یک دهه اخیر بر جهانی فوتبال حکمرانی نموده اند.

آیا کیلیان امباپه طرفدار لیونل مسی شده است؟

بر کسی پوشیده نیست کیلیان امباپه از زمان نوجوانی، یکی از بزگترین هواداران کریستیانو رونالدو بوده. او حتی پوستر بزرگی از این ستاره پرتغالی را هم به دیوار اتاقش چسبانده و تصویری از دوران نوجوانی کنار رونالدو را هم دارد. حالا، اما به نظر می رسد کمی از مقدار آن علاقه کاسته شده و حتی بدتر از آن، ظاهرا امباپه به سمت لیونل مسی چرخیده است. او در یک ارتباط زنده اینستاگرامی در واکنش به سوالی درباره ترجیح مسی و رونالدو گفت: من عاشق رونالدو هستم و وقتی جوان بودم یکی از بزرگترین هوادارانش بودم، اما آغاز کردم به یاد گرفتن این موضوع که مسی هم خیلی خوب است. وقتی ما هوادار بزرگ رونالدو هستیم، متوجه نمی شویم مسی تا چه میزان بازیکن خوبی است. ما، رونالدو را دوست داریم، اما من بزرگ شده ام و هر 2 نفر را می ستایم.

امباپه علت واضحی برای تغییر موضع اندکش در این قیاسِ همیشگی دنیای فوتبال ارائه نمی نماید، اما به نظر می رسد 2 سال حضور کنار مسی در پاری سن ژرمن، روی دیدگاهش نسبت به این فوق ستاره آرژانتینی اثرگذار بوده؛ هرچند مسی در پی اتفاقات اتفاق افتاده، باشگاه پاریسی را ترک کرد و ابتدای همین فصل راهی اینترمیامی در آمریکا شد.

امباپه پیش از این هم احترام کاملش نسبت به مسی را در مصاحبه با گاتزتادلواسپورت نشان داده بود. او درباره مسی گفت: وقتی درباره مسی حرف می زنیم احتمالا داریم درباره برترین بازیکن تاریخ صحبت می کنیم. هرگز خبر خوبی نیست بشنوید بازیکنی مثل مسی دارد تیم شما را ترک می نماید. شخصا علت این جدایی را نفهمیدم و متوجه علت واکنش ها به لیونل مسی هم نشدم. داریم درباره مسی حرف می زنیم. او شایسته احترام است و در فرانسه آن طور که باید و شاید به او احترام گذاشته نشد. تاسف بار است، اما واقعیت دارد.

منبع: فوتبال 360

منبع: فرارو

به "آیا کیلیان امباپه طرفدار لیونل مسی شده است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آیا کیلیان امباپه طرفدار لیونل مسی شده است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید