استفاده از یک حساب واتساپ روی دو گوشی امکان پذیر شد

به گزارش وبلاگ حرف دل، به تازگی قابلیت جدیدی در نسخه بتای اپلیکیشن واتساپ مشاهده شده است. این قابلیت به کاربران این امکان را می دهد تا از یک حساب واتساپ در دو دستگاه تلفن همراه استفاده نمایند. با استفاده از این ویژگی می توان یک دستگاه را به عنوان حساب کاربری اصلی و سایر دستگاه ها را به عنوان دستگاه های ثانویه یا همراه در نظر گرفت.

استفاده از یک حساب واتساپ روی دو گوشی امکان پذیر شد

به گزارش وبلاگ حرف دل، برای اتصال یک دستگاه دوم به عنوان همراه، باید برنامه واتساپ را روی آن باز نموده و کد QR نمایش داده شده روی صفحه را به وسیله دستگاه اصلی اسکن کنید. پس از آن، پیغام های موجود در دستگاه ها با رمز گذاری پایان به پایان روی دستگاه نو ظاهر می شوند.

در حال حاضر ویژگی اتصال دستگاه ها به حساب های واتس اپ با استفاده از یک رایانه شخصی به عنوان دستگاه ثانویه و یک دستگاه اندرویدی یا iOS به عنوان دستگاه اصلی امکان پذیر است. قابلیت اتصال گوشی هوشمند یا تبلت به عنوان حساب ثانویه به تازگی در نسخه بتای واتساپ برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و هنوز معین نیست که چه زمانی برای iOS ارائه می گردد. متا که مالک این سرویس است، در این خصوص اطلاعاتی ارائه ننموده است.

این پیغام رسان بعلاوه به تازگی ویژگی نوی نیز ارائه نموده است. اکنون کاربران می تواند با حداکثر 32 عضو تماس گروهی برقرار نمایند. بعلاوه به لطف رابط نو، برقراری تماس صوتی نیز آسان تر از چت شده است و واتساپ نحوه نمایش شرکت نمایندگان در تماس را نیز تغییر داده است. بعلاوه واتساپ به زودی چند ویژگی نو به حساب های تجاری نیز اضافه خواهد نمود. یکی از این ویژگی ها پشتیبانی از حداکثر ده دستگاه مرتبط در هر حساب می باشد؛ این میزان بیش از دو برابر میزان فعلی می باشد و اجازه شرکت افراد بیشتری را در یک حساب تجاری می دهد و می توانند از همان تماس رسمی، برای ارتباط با مشتریان نیز استفاده نمایند.

منبع: gizchina

منبع: فرارو

به "استفاده از یک حساب واتساپ روی دو گوشی امکان پذیر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استفاده از یک حساب واتساپ روی دو گوشی امکان پذیر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید