استقرار 3دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار در منطقه12

به گزارش وبلاگ حرف دل، 3دستگاه اتوبوس برای استراحت و خواب کارتن خواب ها و بی خانمان هایی که حاضر به رفتن به گرمخانه ها نیستند، در منطقه12 مستقر شد.

استقرار 3دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار در منطقه12

به گزارش وبلاگ حرف دل، در این منطقه 2گرمخانه ثابت برای اسکان خانم ها و آقایان وجود دارد تا شب ها به جای ماندن در خیابان ها و بوستان ها، در آنها استراحت نمایند و از خدماتی مثل معاینه، استحمام و پذیرایی شام و صبحانه برخوردار شوند. حالا شهردار منطقه12 خبر داده برای خدمات رسانی به کارتن خواب ها و بی خانمان ها در شب های سرد، 2دستگاه اتوبوس هم به عنوان گرمخانه سیار در میدان شوش و یک دستگاه در ایستگاه محمدیه مستقر شده است.

امیر یزدی اعلام نموده این کار در ادامه اجرای طرح زمستان گرم در این منطقه صورت گرفته تا آسیب دیده های اجتماعی از جمله معتادها و کارتن خواب ها که به هر علت قصد حضور در گرمخانه ها را ندارند، شب را در این اتوبوس ها سر نمایند.

طرح ساماندهی معتادان متجاهر با استقرار این اتوبوس ها در میدان های شوش و محمدیه، تا انتها سال ادامه دارد و یکی دیگر از کارهایی که در این منطقه انجام می گردد، جمع آوری معتادهای متجاهری است که در کوچه ها و خیابان ها رفت وآمد می نمایند. این افراد با همکاری نیروهای شهرداری و کلانتری های 113بازار و 116مولوی جذب و در کلانتری ها نگه داری می شوند تا به علت برودت هوا دچار سرماخوردگی یا خدایی نانموده مرگ نشوند.

البته یزدی به حمایت خیّران هم در این طرح اشاره نموده که غذای نذری بین مددجویان توزیع می نمایند. افرادی هم که دوست دارند در مورد نحوه ارسال یا توزیع پتو، البسه، دارو و غذا بین درراه مانده ها و بی خانمان ها اطلاعات بیشتری کسب نمایند، می توانند با شماره 96028730 (اداره آسیب های اجتماعی شهرداری منطقه12) تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین

به "استقرار 3دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار در منطقه12" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار 3دستگاه اتوبوس گرمخانه سیار در منطقه12"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید