زوریخ؛ مقصدی رویایی برای سفر به اروپای غربی

به گزارش وبلاگ حرف دل، شهر زوریخ یکی از مدرن ترین و منحصربه فردترین مقاصد گردشگری در اروپای غربی است که به عنوان دروازه ای به سمت کوه آلپ شناخته می گردد. معماری قرون وسطایی، موزه های دیدنی، منظره ها خیره کننده و دریاچه ها و رودهای بکر از جاذبه های شگفت انگیز زوریخ است که توجه بسیاری از گردشگران را به خود جلب می نماید.

زوریخ؛ مقصدی رویایی برای سفر به اروپای غربی

فصل بهار می تواند برترین زمان برای سفر به سوئیس و شهر زوریخ باشد، چرا که شرایط برای گشت وگذار در فضاهای باز و لذت بردن از منظره ها فراهم است. در ادامه نکاتی که گردشگران قبلا سفر به زوریخ باید بدانند ارائه شده است.

جاذبه های گردشگری زوریخ

کلیسا گروس مونستر: این کلیسا یکی از معروف ترین جاذبه های گردشگری در تور سوئیس است که در مرکز زوریخ واقع شده و به عنوان نماد این شهر شناخته می گردد. معماری و ظاهر مجذوب نماینده و افسانه های مرتبط با این کلیسا به خوبی رضایت علاقه مندان به آثار تاریخی را در تور زوریخ جلب می نماید.

کلیسا فرامونستر: این کلیسا نیز از دیگر مکانهای تماشای زوریخ بوده که در سال 853 میلادی تاسیس شده و سردر رومی و پنجره های رنگی این کلیسا چشم نواز و تماشایی است. گردشگران می توانند در تور زوریخ از این کلیسا نیز تماشا نمایند.

وه اوتیلبرگ: این کوه که با نام بهشت کوه نوردان نیز شناخته می گردد، منظره ها زیبایی از شهر، دریاچه و کوه آلپ را در مقابل دیدگان گردشگران در تور زوریخ قرار می دهد. این کوه در ارتفاع 2850 فوتی از سطح دریا قرار داشته و پیاده روی و دوچرخه سواری در مسیرهای آن در فصل تابستان بسیار لذت بخش است. در فصل زمستان نیز این کوه برای تفریحاتی مانند سورتمه سواری ایده آل است.

دریاچه زوریخ: این دریاچه در گذشته به عنوان مسیری برای حمل ونقل و ارتباط کاربرد داشت؛ در حالی که امروزه به عنوان یکی از منطقه ها گردشگری محبوب برای شنا کردن، قایق رانی و پیک نیک شناخته می گردد. دریاچه زوریخ در تابستان نیز یک بهشت تمام عیار برای استراحت و سپری کردن اوقات است.

خیابان بانهوف: این خیابان 1200 متری به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز خرید، مد و هنر در سوئیس شناخته میگردد. ویترین های مجذوب نماینده از برندهای مشهور و گران قیمت می تواند به خوبی گردشگران را سرگرم کند. گردشگران می توانند در تابستان در این خیابان و کنار دریاچه قدم بزنند و در زمستان از هات چاکلت های بی نظیر آن لذت ببرند.

برترین غذاهای سوئیسی

پنیر فوندو، یکی از اصلی ترین و لذیذ ترین غذاهایی است که گردشگران می توانند آن را امتحان نمایند. فوندو نوعی پنیر ذوب شده است که با غذاها و ترکیبات مختلف مانند قارچ، گیاهان و گوجه فرنگی سرو می گردد. روستی نیز یکی دیگر از غذاهای سنتی سوئیس است که با سیب زمینی رنده شده تهیه و در روغن سرخ می گردد. راکلت نیز نوعی پنیر سوئیسی است که از فوندو خوش مزه تر و متنوع تر است. راکلت در کنار طیف وسیعی از غذاها مانند سیب زمینی، گرکین و گوشت خشک سرو می گردد.

برترین زمان برای رزرو تور زوریخ

زوریخ، شهری فوق العاده برای بازدید در هر فصل سال است، ولی در بهار و تابستان درخشش و زیبایی خاصی دارد. قیمت اقامت در فصل پاییز کمتر است و پارک ها و کوه های اطراف زوریخ با رنگ های گرم پاییزی چشم نوازی مینمایند. برای افرادی که در پی تجربه ورزش های زمستانی یا جشنواره های زمستانی هستند، فصل پاییز برترین زمان برای رزرو تور زوریخ است.

در ماه های دسامبر، ژانویه و فوریه به علت نزدیکی این شهر به دامنه اسکی آلپ و افزایش حجم گردشگران، هزینه های اقامت در آن افزایش می یابد.

منبع: همگردی

به "زوریخ؛ مقصدی رویایی برای سفر به اروپای غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوریخ؛ مقصدی رویایی برای سفر به اروپای غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید