اولین واکنش هیات مدیره استقلال به استعفای فتح الله زاده؛ شرایط فوق العاده سختی داریم اما...

به گزارش وبلاگ حرف دل، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام نمود از علی فتح الله زاده حمایت می نمایند و انتظار این است به کارش ادامه بدهد.

اولین واکنش هیات مدیره استقلال به استعفای فتح الله زاده؛ شرایط فوق العاده سختی داریم اما...

به گزارش وبلاگ حرف دل بعد از حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و راه افتادن موجی از انتقادها به سمت مدیریت علی فتح الله زاده، این مدیر صبح امروز با انتشار نامه رسمی در فضای مجازی از سمت خود استعفا کرد و از وزیر ورزش خواست تا هرچه سریع تر مدیر نو را معرفی کند.

در پی استعفای فتح الله زاده اما محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره استقلال در این باره صحبت نموده است. مومنی ضمن حمایت از علی فتح الله زاده به ایسنا گفت: او مدیر زحمتکشی است و با توجه به این فرایند احتیاج است که یک جلسه بگذاریم و این مسئله را آنالیز کنیم. ما از او انتظار داریم که به کارش ادامه دهد. موضع ما حمایتی است. اکنون در شرایط بسیار سختی قرار داریم. قبل از استعفای فتح الله زاده با او صحبت کردم و سعی کردم منصرفش کنم چون احتیاج داریم که دنبال کارها برویم اما قبول نکرد. او در باشگاه استقلال بسیار زحمت کشید.

عضو هیات مدیره استقلال بعلاوه درباره حذف از لیگ قهرمانان آسیا گفته است: فتح الله زاده دست تنها بود. جلسات زیادی رفتیم اما کسی یاری نکرد. غیبت در رقابت های آسیایی برای استقلال باتوجه به پیشینه مان باعث می گردد دچار معضل و مشکل شویم. طرفدار ما قهرمانی دیده و سال ها با تیم های رقیب کری می خواند. کنار رفتن بسیار مشکل ساز خواهد بود چون از نظر مالی هم ضرر می کنیم.

منبع: همشهری آنلاین

به "اولین واکنش هیات مدیره استقلال به استعفای فتح الله زاده؛ شرایط فوق العاده سختی داریم اما..." امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین واکنش هیات مدیره استقلال به استعفای فتح الله زاده؛ شرایط فوق العاده سختی داریم اما..."

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید