بازی City 20 ترکیبی از فال اوت و سیمز را ارایه می دهد

به گزارش وبلاگ حرف دل، مجموعه سیمز (Sims) را می توان یکی از پرطرفدارترین مجموعه های تاریخ دنیای گیمینگ دانست. بازی های سیمز طرفداران بسیار زیادی در دنیا داشته و حتی افرادی که علاقه چندانی به دنیای گیمینگ ندارند هم به سمت بازی های این مجموعه جذب شده اند. به همین دلیل است که در این مدت بازی های بسیاری تلاش کردند تا مشابه با سیمز عمل کرده و از استراتژی های آن استفاده کنند.

بازی City 20 ترکیبی از فال اوت و سیمز را ارایه می دهد

نکته اصلی در مورد مجموعه سیمز شاد بودن آن است. دنیای این بازی بسیار درخشان و بامزه بوده و کمتر کسی به سمت داستان های غم انگیز در این مجموعه می رود. حال اگر شما یک دنیای سخت و سخت به مجموعه سیمز اضافه کنید چه می شود؟ نتیجه آن مشابه چیزی مثل بازی فال اوت است که باعث می شود دنیای بازی سیمز از یک دنیای درخشان و شاد به یک دنیای ناراحت کننده و سخت تبدیل شود.

بازی سیتی 20 (City 20) دقیقاً همین کاری که گفتیم را انجام داده است. این بازی در سبک بقا بوده که حالت یک شبیه ُاز را دارد. شما باید تلاش کنید تا در این بازی منابع خود را مدیریت کرده و به بهترین نحو از آن ها استفاده کنید تا تمام نشود. نکته اصلی اینجاست که شما باید از تمامی عناصر ممکن برای دوام آوردن و زنده ماندن استفاده کنید و در کنار آن پیشرفت بکنید.

بازی سیتی 20 از طریق شرکت Untold ساخته شده است. این شرکت حدود 5 سال برای طراحی سیستم عمیق این بازی تلاش کرده و تیم سازنده تمام وقت خود را گذاشته اند تا یک شبیه سازی کامل از یک دنیای آخرالزمانی ارائه کنند. بازی سیتی 20 از عناوینی مثل استاکر (Stalker) الگوبرداری کرده و دنیایی مشابه به آن طراحی کرده است.

بازی سیتی 20 چگونه است؟

بازی سیتی 20 در سبک سند باکس و بقا است. در نتیجه در کنار یک سیستم عمیق ساخت و ساز شما باید تلاش کنید تا جامعه بازی را مدیریت کرده و در فاجعه ای که بشریت آن را بوجود آورده است دوام بیاورید. نکته اصلی اینجاست که دنیای اجتماعی و محیط کلی بازی به شدت به هم ارتباط داشته و دوام آوردن در این بازی نیازمند مهارت زیاد در زمینه مدیریت است.

در دنیای بازی سیتی 20، یک کارخانه رادیواکتیو دچار مشکل شده و یک نشتی در آن ایجاد شده است. همین موضوع باعث شده که دنیای بازی آلوده شده و به شدت خطرناک بشود. حال شما باید از چیزی که به جای مانده استفاده کنید تا در دنیای این بازی زنده مانده و دوام بیاورید. به این شکل که باید به شکار رفته، کشاورزی کنید و اهمیت زیادی به ساخت و ساز بدهید. نکته اصلی اینجاست که یارهای شما در بازی سیتی 20 اهمیت به شدت زیادی دارند. به این معنا که شما باید تلاش کنید تا افراد درستی را به عنوان همراه خود انتخاب کرده و در بازی به آن ها مسئولیت های مختلفی بدهید.

نکته اینجاست که هر شخصیت در دنیای سیتی 20 دیدگاه خود را دارد. شما نباید با آن ها دشمن شده یا با آن ها بیش از حد مخالفت کنید. هرچه یاران شما در دنیای سیتی 20 بیشتر باشند، پیشرفت شما آسان تر شده و راحت تر در بازی به جلو حرکت خواهید کرد. همینطور اینکه اگر دشمنان شما زیاد باشند موانع بسیار سر راه شما قرار خواهد گرفت.

بازی سیتی 20 یک دنیای فعال دارد. به این شکل که محیط بازی به کارها و تصمیمات شما واکنش خواهد داد و در نتیجه شما باید با دقت بسیاری انتخاب کنید. برای مثال شکار دائم خرگوش در ابتدا ایده خوبی به نظر می رسد ولی کم شدن شکار برای حیوانات وحشی باعث می شود که به مقر شما حمله کرده و در پی غذا بگردند. حتی آسیب زدن به منابع آبی باعث می شود که کشاورزی سختتر شده و سلامت یاران شما نیز به خطر بیفتد.

شرکت سازنده بازی سیتی 20 اعلام کرده که این بازی در سال 2024 میلادی وارد حالت دسترسی اولیه خواهد شد. همینطور اینکه این بازی چیزی بیش از یک یک بازی ساده بوده و شرکت سازنده زمان زیادی را برای ساخت آن گذاشته است. در نتیجه بازی سیتی 20 با جزئیات بسیاری طراحی شده و شرکت سازنده تمام تلاش خود را کرده تا بهترین تجربه را به کاربران ارائه دهد.

منبع: PCGamesN

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی City 20 ترکیبی از فال اوت و سیمز را ارایه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی City 20 ترکیبی از فال اوت و سیمز را ارایه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید