برترین رایحه ها برای خرید عطر عید نوروز زنانه 1403

به گزارش وبلاگ حرف دل، عطر عید نوروز زنانه 1403 از دسته آیتم هایی است که نمی توان آن را نادیده گرفت چرا که عطر ها قوی ترین خاطره ساز ها هستند. برای هر مناسبتی تقریباً رایحه ای وجود دارد. از گل های تازه و با طراوت گرفته تا روایح چوبی، تند و گرم یا ادویه ای. این تنوع اگرچه دست ما را برای انتخاب های گسترده باز می گذارد، اما تصمیم گیری در خرید عطر زنانه برای نوروز 1403 را کمی سخت می نماید. در ادامه با برترین روایح بهاری لوکس اما ارزان آشنا خواهیم شد و در آخر، نکات کلیدی خرید انواع عطر زنانه را آنالیز خواهیم کرد تا انتخابی سریع تر راحت تر و با اطمینان بیشتر داشته باشید.

برترین رایحه ها برای خرید عطر عید نوروز زنانه 1403

عطر های شرکتی

عطر های برند های مشهور به علت داشتن عطار معروف، طراحی لوکس شیشه عطر و تبلیغات گسترده، عموما هزینه تمام شده بالایی دارند. همین سبب می گردد برای تمامی افراد در دسترس نباشند. شرکت های معتبری وجود دارند که با خرید اسانس های ساخته شده به وسیله کشور های اروپایی همانند سوئیس و فرانسه، اقدام به فراوری عطر هایی مشابه رایحه برند های لوکس می نمایند. عطر های مشابه بو یا همان عطر های شرکتی هزینه تبلیغ، طراحی شیشه عطر یا داشتن عطار معروف را ندارند. در نتیجه قیمت تمام شده آن ها بسیار ارزان تر است.

از میان برند های مختلف فراوری نماینده عطر های مشابه بو، قیمت عطر و ادکلن زنانه فراگرنس ورد نسبت به کیفیت آن بسیار ایدئال است. این برند اماراتی عموماً عطر های خود را در حجم و طراحی شیشه شبیه به عطر لوکسی که از آن الهام گرفته است فراوری و عرضه می نماید. در حالی که برند های دیگری مانند پاور پالس وجود دارند که عطر هایی با طراحی منحصر به فرد خود را فراوری می نمایند و در میزان کوچک تری ساخته می شوند تا به راحتی قابل حمل باشند.

کلوئه لاور استوری

برای عید نوروز 1403 عطر زنانه لاو استوری (Love Story) از برند فرانسوی کلوئه (Chloé) می تواند برترین گزینه باشد. در داستان عشق کلوئه، با ترکیب هنرمندانه روایح گل و مرکبات، به خوبی به ظرافت و زنانگی پرداخته شده است. در ابتدا طراوت لیمو و گریپ فروت در لطافتی از گلبرگ های شکوفه های پرتقال احساس می گردد. سپس این روایح به سرعت با نت های خیره نماینده گل رز، یاس و هلوی آب دار جایگزین می شوند. در نهایت همانطور که نت های خنک بهاری در پس زمینه این داستان همچنان حضور دارند، ترکیبی از روایح لوکس و گرم تر مشک، سدر، نعناع هندی و چوب کشمیر به هارمونی اضافه می گردد تا به جذابیت زنانه این عطر عمق بیشتری ببخشند و ترکیب بویایی را کامل نمایند.

ظاهر بطری این ادوپرفیوم، مخصوصا بخش درپوش آن، همانند قفلی عاشقانه در خیابان معروف Pont des Arts پاریس است. اما این روبان کوچک پاستلی رنگ است که اوج زنانگی و ظرافت رایحه درون بطری را به تصویر می کشد. این روبان احساسی بعلاوه معروفیت قابل توجهی به برند کلوئه بخشیده است.

لالیک آمیتیست اکلت

اگر ترجیح می دهید عطر عید نوروز زنانه 1403 خود را از روایحی بیشتر میوه ای و کمتر گلی انتخاب کنید، آمیتیست اکلت برند لالیک (Lalique Amethyst Eclat) گزینه ای لوکس و ارزان برای شماست. ناتالی لارسن (Nathalie Lorson) عطار آمیتیست اکلت با انتخاب توت ها برای ترکیب با روایح گلی، به خوبی شور و اشتیاقی که از چشمان یک زن جوان می توان دریافت کرد را بیان نموده است.

آمیتیست اکلت، زن شاد و آرامی است که جذابیت های منحصربه فرد خود را دارد. این را می توان از همان ابتدای آغاز هارمونی عطر، جایی که تمشک در رایحه انگور فرنگی و گلابی پیچیده شده است احساس کرد. گل صد تومانی، رز و مگنولیا ترکیب احساسی قلب رایحه را بر عهده دارند تا در نهایت این عطر سحرآمیز ظرافت خود را با نت توت سیاه آمیخته شده در مشک و نت های گرم و ظریف بنفشه اکسالیس به انتها برساند. شیشه این عطر با الهام از سنگ قیمتی آمیتیست، دارای طیف تیره و روشنی از رنگ بنفش است.

لانکوم آیدول

لانکوم آیدول (Idôle Lancôme) گزینه ای قابل توجه برای خانم هایی است که می خواهند هزینه بیشتری برای یک عطر نوروزی و بهاری بپردازند. این عطر عمدتاً به علت شکل بطری آن شناخته شده است. آیدول با 15 میلی متر ضخامت، باریک ترین بطری عطر دنیا را دارد. با این حال این تنها چیزی نیست که آیدول را منحصر به فرد و شگفت انگیز می نماید. این عطر رایحه بسیار زنانه گلی و مشکی دارد.

هارمونی لطافت و زیبایی، برگرفته از نت گلابی ترکیب شده با شیرینی فلفل صورتی در هماهنگی با یاس هندی و رز، هر زنی را وادار می نماید که جسورانه شخصیت واقعی اش را بیان کند. رایحه حسی و اغوا نماینده مشک با گرمای وانیل در کنار نعناع هندی و چوب سدر در نت ها انتهای، این عطر را برای خانم های با اعتماد به نفس مناسب می نماید. لانکوم قبل از تبدیل شدن به یکی از برند های لوکس در دنیای زیبایی، به عنوان یک خانه عطرسازی آغاز به فعالیت کرد و اکنون بخشی از گروه بزرگ LOreal است. عطر های لانکوم به این علت که از ظرافت، پیچیدگی و توانایی عجیب جذب کردن برخوردار هستند، بسیار معروفیت دارند.

نکات ضروری برای خرید عطر عید نوروز زنانه 1403

پیش از خرید عطر باید چند نکته کلیدی را حتما رعایت کنید:

تست عطر

اگر عطر را از فروشگاه های فیزیکی خریداری می کنید، پیش از خرید حتما آن را تست کنید. برای درک بهتر روایح، کافی است میزان کمی از عطر را روی مچ دست خود اسپری کنید، چند ثانیه صبر کنید تا با پوست شما واکنش دهد و سپس آن را استشمام کنید. مطمئن شوید که عطر را حتی در گذر زمان و هنگام خشک شدن روی پوست و تغییر نت ها هم دوست دارید. اگر عطری را به صورت آنلاین خریداری می کنید، نت های بالایی، میانی و پایه عطر را به طور کامل آنالیز کنید تا بتوانید آگاهانه تصمیم بگیرید.

فصل

عطر ها را باید با توجه به فصل انتخاب کنید. برای فصل بهار و تابستان باید عطر های تازه، گلی، مرکباتی و خنک را بخرید و در فصل پاییز عطر های گرمی مانند عطر چوب یا وانیل را انتخاب کنید. بعلاوه برای فصل زمستان و روزهای بارانی بهتر است از عطرهایی با روایح شرقی یا گلی تلفیق شده با مشک و چوب صندل بهره ببرید.

عناصر سازنده

ترکیبات مختلفی در هر عطر وجود دارد که روی رایحه عطر و بعلاوه پوست شما تأثیر می گذارند. اگر پوست شما حساس است، باید از هرگونه عطر های دارای بنزآلدئید یا بنزیل استات دوری کنید. عناصر سازنده یک عطر بعلاوه بر اساس تمایلات مختلفی ترکیب می شوند. اگر عاشق عطر های ملایم هستید، باید عطر خود را از میان روایح گلی، مرکباتی یا روایح سبز انتخاب کنید. اگر عاشق استفاده از عطر های شیرین هستید، روایحی که دارای نت کاراملی، عسل یا میوه های آب دار هستند را انتخاب کنید. درصورتی که روایح قوی تر را دوست دارید، حتما عطر چرمی، چوبی یا برگرفته از نت های دودی و عود را امتحان کنید.

غلظت و ماندگاری

عطرها در غلظت های مختلفی فراوری می شوند و هر غلظت ماندگاری متفاوتی ارائه می دهد. بعلاوه با افزایش ماندگاری و غلظت عطر، هزینه آن هم بالاتر خواهد شد. پیش از خرید عطر باید از تصمیم خود مطمئن باشید که عطر را برای چه زمانی می خواهید بهره ببرید و چه بودجه ای برای آن در نظر گرفته اید.

عطر های با غلظت بالا همانند ادوپرفیوم معمولاً ماندگاری و پخش بوی بیشتر و قوی تری دارند. این عطرها عموما از 8 ساعت ماندگاری برخوردار هستند و برای استفاده در طول شب یا میهمانی ها و مجالس گزینه بسیار مناسبی خواهند بود. عطرهایی با غلظت پایین تر همانند ادوتویلت، دارای ماندگاری 3 یا 4 ساعته با پخش بوی نسبی هستند. عطر هایی با این ویژگی برای استفاده روزانه یا در محل کار مناسب هستند. عطرهای با غلظت پرفیوم، روایحی بسیار قدرتمند دارند که پس از گذشت 12 ساعت هم ماندگاری خود را حفظ می نمایند.

منبع: fragrantica

منبع: دیجیکالا مگ

به "برترین رایحه ها برای خرید عطر عید نوروز زنانه 1403" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رایحه ها برای خرید عطر عید نوروز زنانه 1403"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید