تاریخ انتشار نسخه کامل 3 Baldurs Gate اعلام شد؛ تریلر گیم پلی تازه آن را ببینید

به گزارش وبلاگ حرف دل، تقریباً بیش از دو سال است که بازی نقش آفرینی 3 Baldurs Gate در حالت دسترسی زودهنگام یا همان اِرلی اکسس (early access) قرار گرفته است. با این حال، در جریان رویداد گیم اواردز 2022 بالاخره اعلام شد که نسخه کامل بازی در سال آینده عرضه خواهد شد.

تاریخ انتشار نسخه کامل 3 Baldurs Gate اعلام شد؛ تریلر گیم پلی تازه آن را ببینید

استودیو لاریان (Larian Studios) به صورت رسمی خاطرنشان کرد که بازی Baldurs Gate 3 در ماه اوت سال 2023 میلادی از حالت دسترسی زودهنگام خارج می گردد و نسخه کامل آن برای بازیکنان در دسترس قرار می گیرد. در کنار این خبر، تریلر تازهی از بازی نشان داده شد و بعلاوه یک نسخه کالکتورز ادیشن بزرگ هم برای این اثر معرفی گردید.

تریلر بازی به ما نگاهی به شهر بازی Baldurs Gate می اندازد و بعلاوه خبر از بازگشت شخصیت های Minsc و Jaheira می دهد. تقریباً بیش از دو دهه از زمانی که هواداران آن ها را دیده اند، سپری شده است، آن هم در صنعت بازی های ویدئویی که 20 سال همانند 200 سال به نظر می رسد.

همان طور که گفته شد، استودیو لاریان نسخه کالکتورز یا همان کلکسیونی بازی را معرفی کرد. این نسخه 270 دلار قیمت دارد و شامل ویژگی ها و محتوای بسیاری است که یک دایوراما یا به فارسی ژرفانما جنگی بزرگی با حضور دِرو (Drow) و مایندفلیر (Mindflayer) - که هر دو از موجودات معروف بازی سیاه چال ها و اژدهایان (D&D) است - در آن وجود دارد. از دیگر چیزهایی که در این نسخه کلکسیونی گران قیمت موجود است، می توان به یک کتاب هنری با جلد سخت، یک تاس 20 وجهی بازی سیاه چال ها و اژدهایان که از آلیاژ روی فراوری شده است، صفحه مخصوص شخصیت ها برای D&D، برچسب ها، نقشه پارچه ای، یک دسته کلید، بوستر پک بازی Magic: The Gathering و بعلاوه یک گواهی اصالت محصول اشاره نمود. این نسخه خاص به صورت محدود فراوری شده است و فقط 25 هزار نسخه از آن موجود است که به وسیله سایت رسمی بازی برای پیش خرید در دسترس قرار گرفته است.

همانند دو سال گذشته، بازی Baldurs Gate 3 همچنان در شرایطی که در حال دسترسی زودهنگام قرار گرفته است، آپدیت های مختلفی را دریافت خواهد نمود که می توان از جمله این آپدیت ها به بهینه ساز یا همان پچ 9 بازی اشاره نمود که یک کلاس قابل بازی تازه را اضافه می نماید. جزئیات این آپدیت در جریان رویداد Panel From Hell: Holy Knight که در 14 دسامبر برگزار می گردد، اعلام خواهد شد. همانند گیم اواردز، جف کیلی میزبان آن رویداد خواهد بود.

منبع: Gamespot

منبع: دیجیکالا مگ

به "تاریخ انتشار نسخه کامل 3 Baldurs Gate اعلام شد؛ تریلر گیم پلی تازه آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار نسخه کامل 3 Baldurs Gate اعلام شد؛ تریلر گیم پلی تازه آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید