تصویب 52 میلیارد تسهیلات برای گردشگری البرز

به گزارش وبلاگ حرف دل، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز از تصویب 52 میلیارد و 700 میلیون تومان تسهیلات تبصره 18 برای 13 طرح گردشگری و صنایع دستی در جلسه ستادی استان خبر داد.

تصویب 52 میلیارد تسهیلات برای گردشگری البرز

به گزارش وبلاگ حرف دل به نقل از خبرگزاری تسنیم، رحیم خاکی، گفت: در این جلسه که با حضور معاون استاندار، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مدیرکل امور اقتصاد و دارایی، مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه و بانک های عامل برگزار شد مبلغ 52 میلیارد و 700 میلیون تومان از محل تسهیلات تبصره 18 برای طرح های گردشگری و صنایع دستی تصویب شد.

وی اضافه نمود: این تسهیلات تصویب شده را برای 11 طرح گردشگری شامل مجتمع فرهنگی تفریحی، مجتمع گردشگری، دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و رستوران سنتی و همچنین دو طرح صنایع دستی شامل تجهیز و تکمیل یک کارگاه سفال و سرامیک و ایجاد پلتفرم فروش صنایع دستی و تجهیز دفتر بیان کرد.

به گفته مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز ارائه تسهیلات برای حمایت از طرح های گردشگری و صنایع دستی به صورت ویژه مورد توجه واقع شده است و این اداره کل نیز در این زمینه همکاری های لازم را به عمل می آورد.

منبع: دنیای سفر

به "تصویب 52 میلیارد تسهیلات برای گردشگری البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویب 52 میلیارد تسهیلات برای گردشگری البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید