خبر خوش برای کی روش: احتمال بازگشت دو مدافع تیم ملی

به گزارش وبلاگ حرف دل، با رایزنی های صورت گرفته میان فدراسیون فوتبال ایران و قطر، احتمال می رود خلیل زاده و کنعانی زادگان که با کارشکنی تیم قطری از تمرینات تیم ملی جدا شده بودند، به تهران برگردند.

خبر خوش برای کی روش: احتمال بازگشت دو مدافع تیم ملی

کارلوس کی روش روز گذشته بیان کرد که تیم الاهلی قطر خواستار بازگشت شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان به تمرینات این تیم شده و این مساله آن ها را از شرایط ایده آل دور نگه می دارد و شاید آن ها در جام جهانی هم حضور نداشته باشند. این اقدام باشگاه قطری در حالی اجرا شده بود که به گفته کی روش، چند هفته قبل سرمربی تیم ملی و نایب رئیس فدراسیون فوتبال با حضور در باشگاه الاهلی اجازه تمرین کنعانی زادگان و خلیل زاده با تیم ملی را به دلیل تعطیلی لیگ قطر گرفته بودند.

بعد از این اظهارات، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال شامگاه دوشنبه در اردوی تیم ملی حاضر شد و به کارلوس کی روش وعده داد که با رایزنی هایی که به وسیله فدراسیون فوتبال قطر انجام خواهد شد، کنعانی زادگان و خلیل زاده بتوانند به اردوی تیم ملی ایران برگردند.

با توجه به ارتباط خوب ایران و قطر در زمینه های مختلف از جمله قرارداد بلند مدت طرفین برای هر گونه همکاری ورزشی، فدراسیون فوتبال ایران از همتای قطری خود خواسته زمینه بازگشت کنعانی زادگان و خلیل زاده به تیم ملی ایران را با توجه به تعطیلی مسابقات باشگاهی این کشور فراهم کند.

انتظار می رود این دو مدافع لژیونر و تاثیرگذار تیم ملی ایران تا انتها هفته به تهران برگردند و در تمرینات تیم ملی فوتبال حضور داشته باشند.

منبع: فرارو

به "خبر خوش برای کی روش: احتمال بازگشت دو مدافع تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبر خوش برای کی روش: احتمال بازگشت دو مدافع تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید