درخشش بانوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در سال 98

به گزارش وبلاگ حرف دل، رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و چهارمحال و بختیاری گفت: در سال 98 تعدادی از بانوان ورزشکار این استان توانستند با شایستگی در مسابقات بین المللی و کشوری پیروز به کسب عناوین برتر شوند و خوش بدرخشند.

درخشش بانوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در سال 98

به گزارش وبلاگ حرف دل انلاین به نقل از ایرنا، سوسن تمدن، رئیس گروه ورزش بانوان اداره کل ورزش و چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در سال 98 بانوان ورزشکار استان در رشته های مختلف به مسابقات برون مرزی راه پیدا کردند.

وی اضافه نمود: از جمله بانوان حاضر در مسابقات بین المللی می توان به طناز نصیری اشاره نمود که توانست مدال طلای مسابقات جهانی کونگ فو را کسب کند، نیلوفر مختارپور، ووشوکار این استان نیز در مسابقات آسیایی برونئی حضور داشت که پیروز به کسب مدال نشد.

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: سمیه یزدانی نخستین بانوی استان بود که توانست در رشته دوچرخه سواری در مسابقات آسیایی و مسابقات بین المللی جاده حاضر گردد و در مسابقات آسیایی 2019 در کشور ازبکستان مدال برنز را کسب کند.

تمدن مطرح نمود: غزاله بنی طالبی دیگر بانوی قهرمان چهارمحال و بختیاری در رشته ووشو در مسابقات بین المللی در روسیه مقام دوم و در مسابقات کاپ آسیا در کشور ازبکستان نیز مدال نقره را کسب کرد.

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری بیان نمود: 29 تیم از این استان به مسابقات استعدادهای برتر اعزام شدند، با توجه به مقام هایی که در این مسابقات کسب شد استان از رتبه سی ام به بیستم صعود کرد.

وی به تیم های چهارمحال و بختیاری حاضر در لیگ های مختلف کشوری اشاره نمود و افرود: از جمله تیم های حاضر در لیگ ها می توان به تیم فوتبال ساحلی شهید نوروزی چلیچه حاضر در سطح لیگ برتر، تیم فوتسال دریژنو فرخشهر در لیگ برتر، تیم فوتسال شهرکرد در لیگ دسته یک، دوچرخه سواری کوهستان در سطح لیگ برتر، دو و میدانی در لیگ برتر و لیگ طلایی، تیم بسکتبال در لیگ دسته یک اشاره نمود.

تمدن اضافه نمود: این میزبانی ها در رشته های قایقرانی، ووشو، رزمی، تنیس، فوتبال، دوومیدانی، فوتسال و کونگ فو بودند، طی این میزبانی ها 3 هزار و 423 نفر در قالب 273 تیم در این استان حاضر شدند.

رئیس گروه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری تاکید نمود: در حال حاضر 19 نفر از بانوان این استان عضو ثابت تیم ملی هستند، 46 نفر به اردوهای تیم ملی دعوت شدند، 594 مقام انفرادی و 26 مقام تیمی کسب شد و 165 تیم به مسابقات کشوری اعزام شدند.

چهارمحال و بختیاری استعداد و پتانسیل های بسیاری در رشته های مختلف ورزشی دارد، این استان به واسطه ارتفاعی که از سطح دریا دارد، شرایطی بسیار مناسب برای ارتقا آمادگی بدنی ورزشکاران فراهم می سازد.

منبع: همشهری آنلاین

به "درخشش بانوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش بانوان ورزشکار چهارمحال و بختیاری در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید