رونمایی از یک بسته رفاهی در شهرداری تهران ، از ساخت مسکن تا مشوق های فرزندآوری

به گزارش وبلاگ حرف دل، معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران از رونمایی بسته شادمان 2 اطلاع داد و گفت که این بسته با موضوع مسکن در حال آماده سازی است و تا سرانجام سال رونمایی می گردد.

رونمایی از یک بسته رفاهی در شهرداری تهران ، از ساخت مسکن تا مشوق های فرزندآوری

به گزارش وبلاگ حرف دل، شهرداری تهران در راستای تکریم پرسنل، تسهیلات حمایتی در قالب بسته های شاد ساز پیش بینی نموده است. اواخر سال گذشته بسته شاد ساز یک با 14 محور از جمله حمایت های مادرانه برای نگهداری از بچه ها خردسال، توجه به سلامت و درمان کارکنان، مشوق های فرزند آوری و ... رونمایی و بهره برداری شد.

با توجه به این که مسکن همیشه مطالبه بیشتر پرسنل شهرداری تهران بوده آن طور که مجید باقری معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران عنوان نموده: بسته شاد ساز 2 با موضوع مسکن پیش بینی شده است. آنالیز ها برای انتخاب نهایی زمین های معرفی شده، انتخاب سازندگان و نحوه قرعه کشی بین کارکنان و اولویت بندی ها از مدتی قبل شروع شده و همچنان ادامه دارد.

او با بیان این که ساخت مسکن برای کارکنان شهرداری به صورت انعقاد تفاهم نامه با دیگر دستگاه ها و نهادها نخواهد بود، تاکید نمود: لیستی از شاخص های کارکنان تهیه شده و گروه های مشورتی نظرات خود را در رابطه با مبنای شاخص ها به ما اعلام نموده اند و به نوعی جدولی از اولویت ها تعیین شده که کارکنان بر اساس آن نمره خواهند گرفت و جایگاهشان تعیین خواهد شد. در زمان رونمایی بسته، هم شاخص ها اعلام می گردد و هم از نرم افزاری که اولویت ها را تعیین نموده، رونمایی خواهیم کرد.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورای شهرداری تهران با اشاره به این که اجرای بسته شادساز 2 جزء برنامه های سال جاری است مطرح کرد که اقدامات در دو مسیر انتخاب زمین و اولویت بندی کارکنان به صورت همزمان پیش می رود.

منبع: همشهری آنلاین

به "رونمایی از یک بسته رفاهی در شهرداری تهران ، از ساخت مسکن تا مشوق های فرزندآوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از یک بسته رفاهی در شهرداری تهران ، از ساخت مسکن تا مشوق های فرزندآوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید