رکورد فوق العاده نگهداری شارژ، بیش از 75 روز!، عکس

به گزارش وبلاگ حرف دل، زومیت نوشت: تبلت بسیار مقاوم فوسیبات برای استفاده در محیط های سخت طراحی شده است و بیش از 75 روز در حالت استندبای شارژدهی دارد.

رکورد فوق العاده نگهداری شارژ، بیش از 75 روز!، عکس

تبلت نو فوسیبات با نام FOSSiBOT DT2 محصولی بسیار مقاوم است که ویژگی های نوآورانه ای را ارائه می دهد. براساس اطلاعات ذکرشده در صفحه رسمی محصول در وب سایت علی اکسپرس، FOSSiBOT DT2 از 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی برخوردار است.

تبلت FOSSiBOT DT2 با استفاده از حافظه فلش UFS 3.0 و رم LPDDR4X، عملکرد سریع دستگاه را بهبود می بخشد و مصرف انرژی را برای اطمینان از استفاده مداوم به خصوص در محیط های سخت بهینه می نماید.

تبلت فوسیبات در کانفیگ های قوی تر به حداکثر 20 گیگابایت رم و 2 ترابایت فضای ذخیره سازی مجهز می گردد.

FOSSiBOT DT2 به پردازنده هشت هسته ای Helio G99 مدیاتک و باتری غول پکیر 22٬000 میلی آمپرساعتی مجهز است که می تواند بیش از 75 روز در حالت استندبای شارژدهی داشته باشد. تبلت فوسیبات از شارژ سریع 66 واتی پشتیبانی می نماید و شارژ کامل آن درحدود 2 ساعت و 50 دقیقه طول می کشد.

تبلت DT2 با نمایشگر بزرگ 10.4 اینچی 2K وضوح چشمگیری را ارائه می دهد و به چهار اسپیکر برای پخش صدای استریو نیز مجهز شده است.

علاوه براین، تبلت نو فوسیبات از وای فای 6 برای ارائه سرعت بسیار زیاد شبکه پشتیبانی می نماید. این تبلت مبتنی بر سیستم عامل اندروید 13 است و با آخرین برنامه ها و نرم افزارها عرضه می گردد.

DT2 با دریافت گواهی حفاظتی IP68/IP69K، دربرابر آب و گردوغبار و ضربه مقاوم است. این تبلت علاوه بر دوام مطلوب، با ویژگی هایی مانند حسگر اثرانگشت و اسکن چهره برای بازکردن قفل، امنیت کاربر را در اولویت قرار می دهد.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "رکورد فوق العاده نگهداری شارژ، بیش از 75 روز!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکورد فوق العاده نگهداری شارژ، بیش از 75 روز!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید