سامانه من شهردارم رونمایی می شود ، سرانجام کارخانه سیمان تهران چه شد؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، سخنگوی شهرداری تهران از رونمایی سامانه من شهردارم با هدف اجرای طرح بودجه ریزی مشارکتی بر مبنای دیدگاه شهروندان خبر داد و گفت: در قالب راه اندازی این سامانه در پی این پرسش از مردم هستیم که شما اجرای کدام پروژه های عمرانی را در شهر تهران در اولویت قرار می دهید.

سامانه من شهردارم رونمایی می شود ، سرانجام کارخانه سیمان تهران چه شد؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، عبدالمطهر محمدخانی درباره برنامه های هجدهمین شنبه امید و افتخار گفت: در هجدهمین شنبه امید و افتخار در کنار افتتاح موزه صنعت (کارخانه سیمان ری)، از سایت من شهردارم نیز با هدف مشارکت شهروندان در بودجه ریزی پروژه های شهری و نظرسنجی درباره 2000 پروژه شهری رونمایی می شود.

او اضافه کرد: سومین برنامه ویژه در روز شنبه بهره برداری از 7 پروژه شهری دیگر در منطقه ها 5، 10 و 19 به صورت همزمان است.

سخنگوی شهرداری تهران در توضیح بیشتر درباره رونمایی از سامانه من شهردارم با حضور شهردار تهران، ادامه داد: در قالب این طرح قرار است، با انجام یک نظرسنجی بزرگ از 2000 پروژه شهری، اولویت های برنامه های شهرداری تهران در سال 1402 مشخص شود. اینکه پروژه های عمرانی با نظر مردم اجرایی شود، شیوه تازهی است که نیاز به فرهنگ سازی دارد.

محمدخانی تاکید کرد: در قالب راه اندازی این سامانه در پی این پرسش از مردم هستیم که شما اجرای کدام پروژه های عمرانی را در شهر تهران در اولویت قرار می دهید تا ما به عنوان پروژه های پیشنهادی شهرداری تهران در سال 1402 به شورای شهر تهران پیشنهاد دهیم.

او در ادامه به افتتاح موزه صنعت در هجدهمین شنبه افتخار و امید خبر داد و اضافه کرد: کارخانه سیمان ری، نخستین کارخانه سیمان ایران بود که در دی ماه 1312 افتتاح شد و تا سال 1360 طی چهار مرحله مختلف توسعه یافت و اندازه تولید آن تا سقف 600 تن در روز رسید. این کارخانه، تا اواخر سال 1362 فعال بود و در اسفند ماه سال 1362 در پی توسعه شهر تهران و قدیمی شدن شیوه تولید و از رده خارج شدن دستگاه ها، تولید واحدهای کارخانه متوقف در سال 1363 این مجموعه تعطیل شد.

محمدخانی تاکید کرد: پس از طراحی و با هدف بازگشایی هر چه سریع تر مجموعه در سال 1401 در دوره تازه مدیریت شهری، عملیات اجرایی فاز اول کارخانه از محل منابع سازمان نوسازی شهرتهران با هدف تبدیل مجموعه سیمان ری به کار موزه آغاز و ظرف مدت 7 ماه، فاز اول کارخانه که شامل 5000 متر مربع محوطه، 2000 متر مربع فضای کار اشتراکی، 900 متر مربع گالری و مرکز اسناد در کنار 1000 متر مربع موزه صنعت می شود، برای استفاده هموطنان آماده شده است.

او ادامه داد: روند بازآفرینی مجموعه سیمان ری امری مداوم خواهد بود و تا سه سال دیگر و در فاز های بعدی ادامه خواهد داشت.

جزییات 7 پروژه عمرانی در سطح منطقه ها

سخنگوی شهرداری تهران اجرای 7 پروژه عمرانی در منطقه ها 5،10 و 19 را از دیگر پروژه های شنبه های امید و افتخار معرفی کرد و اضافه کرد: احداث پیاده راه ضلع شرقی خیابان نیاز شمالی و همچنین اجرای روکش خیابان نیاز پس از 15 سال دو طرح عمرانی است که شنبه به بهره برداری می رسند.

او ادامه داد: بازسازی و ساماندهی مجموعه فرهنگی شهر ورزش جهت برگزاری مراسمات آئینی نیز یکی دیگر از پروژه هایی است که در شنبه امید و افتخار به بهره برداری می رسد.

محمد خانی با اشاره به بهره برداری از مخزن آب پارک آئینه در منطقه 10 ادامه داد: ساخت مخزن ژئوممبران بوستان کوهسار، احداث پیاده راه خیابان بیمه سوم و احداث آمفی تئاتر روباز پارک الهام از پروژه های عمرانی منطقه 5 به عنوان دیگر پروژه های مورد بهره برداری در روز شنبه پیش رو خواهند بود.

منبع: همشهری آنلاین

به "سامانه من شهردارم رونمایی می شود ، سرانجام کارخانه سیمان تهران چه شد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامانه من شهردارم رونمایی می شود ، سرانجام کارخانه سیمان تهران چه شد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید