سقف کشسان چیست؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، سقف های کاذب از انواع محصولاتی می باشند که علاوه بر ساخت و ساز در نوسازی واحد های نیز کاربرد بسیاری دارند.

سقف کشسان چیست؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، بنابراعلام آذرخش دکور، این محصولات به صورت مجزا از سقف اصلی نصب می شوند و به راحتی می توانند تاسیسات پشت خود را پوشش دهند و زیبایی را برای یک محل فراهم کنند. یکی از نمونه های مدرن سقف های کاذب، سقف کشسان می باشد که دارای ویژگی های فراوانی است.

ساختار این محصولات به گونه ای است که می توان به راحتی آنها را در محل های مختلف نصب کنید. این نوع از سقف ها تشکیل شده از یک پارچه پی وی سی می باشد که با استفاده از حرارت به حالت کشسانی در می آید و سپس به اسکلت های از پیش نصب شده متصل می شوند.

این نوع از سقف ها را می توانید با استفاده از انواع چراغ ها نور پردازی کنید تا جلوه ویژه ای را برای واحد مورد نظر به وجود آورید.

ویژگی های ساختاری سقف کشسان

همانطور که می دانید سقف کشسان تشکیل شده از پارچه پی وی سی می باشند که دارای طرح های بسیار متنوعی است. همچنین در صورت نیاز می توانید تصاویر مورد نظر خود را نیز به صورت سفارشی بر روی این پارچه چاپ کنید تا مناسب برای محل های مورد نظر شما باشند.

این ماده در ساختار سقف باعث شده تا پارچه مقاومت بالایی در برابر مایعات و رطوبت داشته باشد و به راحتی بتوان آن را در محل های مختلف نصب و اجرا کرد.

پارچه کشسانی که در ساختار این محصولات وجود دارد به دلیل انعطاف پذیری بالا در صورت ریزش مصالح از سقف اصلی می توانند از برخورد آن با زمین و بروز مسائل مختلف جلوگیری کنند که این عامل باعث شده تا این سقف گزینه مناسبی برای واحدهای مقاوم در برابر زلزله باشند.

همچنین سقف کششی مقاوم در برابر حرارت بالاست و می توان گفت در برابر آتش سوزی نیز بسیار مقاوم و غیر اشتعال می باشند که این نکته بسیار مهم است .

خصوصیات سقف کاذب کشسان

این محصول بسیاری از مزایا دیگر سقف های کشسان را در خود جای داده اند، برای مثال نصب آن در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد و معمولا هزینه بالایی را برای این کار نیاز ندارید.

سقف های کشسان قابل ترکیب با انواع سقف کاذب می باشد و می توانید به راحتی آنها را با سقف کناف یا نمونه های دیگر نیز ترکیب کنید تا یک دکوراسیون چشم نواز برای واحد خود به وجود بیاورید.

کاربرد این محصولات بسیار گسترده می باشد و با توجه به اینکه طرح های بسیار متنوعی را می توان برای آنها ایجاد کرد، قابل نصب در بسیاری از محل ها مانند آشپزخانه، اتاق خواب، پذیرایی، رستوران، سالن اجتماعات، دفاتر اداری و … می باشند. طول عمری که برای این محصولات ذکر شده، در حدود 50 سال است که همین عامل نیز باعث شده تا اجرای سقف کشسان بسیار مقرون و به صرفه باشد.

نحوه اجرای سقف کششی

نصب و اجرای سقف های کشسانی با سرعت بالایی انجام می شود و می توان متراژ بالایی را در مدت یک روز تکمیل کرد. برای شروع نصب با استفاده از یک نوع پروفیل که نقش نگهدارنده را دارد سر تا سر دیوار را می پوشانند.

البته قبل از نصب پروفیل باید محل های نصب به دقت اندازه گیری و علامت گذاری شوند تا سقف کاملا صاف به اجرا در بیاید. درزهای موجود در میان پروفیل و دیوار را با استفاده از چسب (معمولا چسب آکواریوم) می پوشانند تا فضای خالی بین آنها از بین برود.

پس از اینکه اسکلت نگهدارنده را روی دیوار نصب کردیم نوبت به آن می رسد که پارچه سقف کشسان را با استفاده از هیتر حرارت دهید (هیتر باید تا آخرین مرحله نصب روشن باشد تا حالت پارچه پی وی سی حفظ شود) و با جا زدن تمام هارون های (نوارهای پلاستیکی فشرده که در محیط سقف کشسان جوش پلاستیک شده و داخل شیار پروفیل قرار می گیرد) سقف نصب تکمیل می شود.

آذرخش دکور

این مطلب توسط کارشناسان مجموعه آذرخش دکور تهیه و تنظیم شده است. فروشگاه اینترنتی آذرخش دکور با تجربه چند دهه ای، به صورت تخصصی در پخش و فروش تجهیزات دکوراسیون داخلی فعالیت دارد. می توانید محصولات مورد نیاز خود را با قیمتی مناسب از آدرس azarakhshdecor.com تهیه کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سقف کشسان چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سقف کشسان چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید