شاسی بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران ، عکس

به گزارش وبلاگ حرف دل، به تازگی یک دستگاه جتور ترولر T2 به وسیله بهمن موتور به ایران آمده و مراحل تست فنی خود را شروع نموده است. این خودروی آفرودی با ظاهر خاص خود می تواند توجه بسیاری را در این سگمنت جلب کند.

شاسی بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران ، عکس

امیرمسعود عابدین: چری در سپتامبر سال گذشته، شاسی بلند آفرودی سبک خود را با نام تجاری جتور عرضه کرد. طراحی ترولر T2 به وسیله طراح سابق پورشه، هاکان ساراکوغلو، اجرا شده است.

به گزارش وبلاگ حرف دل ، جتور ترَوِلِر شکل جعبه ای و نمادین یک SUV آفرودی را به کار می گیرد و به یک زاپاس کلاسیک در عقب، قلاب های بکسل در جلو، میله های جانبی و قفسه های روی سقف مجهز شده است. نمای جلویی این خودرو به شدت یادآور لندروور دیفندر و فورد برانکو بوده و کپی هوشمندانه ای از بزرگان آفرود در دنیا به شمار میرود.

جتور ترَوِلِر که بر اساس پلتفرم Kunlun Jetour ساخته شده و به عنوان یک SUV جمع و جور با قابلیت های آفرودی سبک شناخته می گردد، دارای ابعاد آن 4785/2006/1880 میلی متر و فاصله بین دو محور 2800 میلی متری است.

ترَوِلِر سه گزینه پیشرانه ارائه می دهد: دو چرخ محرک 1.5TD با گیربکس 7 سرعته DCT، چهار چرخ محرک 2.0TD با گیربکس 7 سرعته DCT و چهار چرخ محرک 2.0TD با گیربکس 8 سرعته AT. موتور 1.5 لیتری توربو دارای حداکثر قدرت 184 اسب بخار و حداکثر گشتاور 290 نیوتن متر و مصرف سوخت 8.35 لیتری در 100 کیلومتر است. موتور 2.0T که به طور مستقل به وسیله چری پیشرفته است، دارای حداکثر قدرت 254 اسب بخاری و حداکثر گشتاور 390 نیوتن متر و مصرف سوخت 8.83 لیتر در 100 کیلومتر است. بعضی از مدل ها به سیستم چهار چرخ محرک هوشمند XWD نیز مجهز هستند.

هنوز مشخصات فنی جتور T2 برای بازار ایران اعلام نشده است.

علاوه بر این، ترَوِلِر قادر است در شش حالت رانندگی از جمله اسپرت، استاندارد، مالی، چمن، گِل و سنگ و بعلاوه حالت رانندگی X کار کند که می تواند به طور هوشمند شرایط جاده را شناسایی نموده و به حالت ترجیحی تغییر جهت دهد تا برترین حالت را تضمین کند.

کابین ترَوِلِر در رنگ های مشکی، قرمز، سبز، نارنجی و قهوه ای موجود است که با مواد جیر مانند پوشانده شده است. یک صفحه نمایش مرکزی 15.6 اینچی با تراشه داخلی Qualcomm Snapdragon 8155، یک صفحه نمایش کیلومترشمار 10.25 اینچی فول ال سی دی و یک سان روف پانوراما 64 اینچی وجود دارد. سایر مشخصات داخلی شامل تشخیص صدا، تشخیص چهره، شبکه 4G، به روزرسانی OTA و کنترل از راه دور در این خودرو حضور دارند.

از نظر ایمنی، این خودرو دارای سیستم یاری رانندگی پیشرفته سطح 2.5 است که از بیش از 10 عملکرد یاریی رانندگی مانند ترمز اضطراری اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی و پارک اتوماتیک پشتیبانی می نماید.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرست قیمت روز خودرو در وبلاگ حرف دل مراجعه کنید.

5252

منبع: خبرآنلاین

به "شاسی بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاسی بلند چینی با استایل آمریکایی و طراحی پورشه، به زودی در ایران ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید