عملیات های نظامی خارجی اتریش کاهش می یابد

به گزارش وبلاگ حرف دل، دولت اتریش برای مقابله با شیوع ویروس کرونا تعداد نیروهای نظامی خود مستقر در خارج را کاهش داده است و آن ها را به کشور باز می گرداند.

عملیات های نظامی خارجی اتریش کاهش می یابد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ حرف دل به نقل از روزنامه اتریشی وینر سایتونگ، ارتش اتریش در واکنش به شیوع ویروس کرونا موقتا عملیات های خارجی خود را کاهش داد.

وزارت دفاع اتریش بیان کرد که این اقدام در هماهنگی با نیروهای نظامی اروپایی و سازمان های بین المللی صورت گرفته است.

در حال حاضر حدود 1466 نیروی نظامی اتریشی در عملیات های خارجی به سر می برند. حدود نیمی از این نیروها در سه کشور بوسنی، کوزوو و لبنان مستقر هستند. علاوه بر این بخشی از نیروهای اتریشی هم در عملیات های کوچکتری در آفریقا، شرق اروپا، افغانستان و عملیات دریایی اتحادیه اروپا در دریای مدیترانه مستقر هستند.

به گفته سخنگوی نیروهای مسلح فدرال اتریش حدود 20 درصد نیروهای مستقر در خارج به دلیل شیوع ویروس کرونا به کشور بازگشته اند.

وزارت دفاع اتریش اعلام نموده است که این اقدام برای اطمینان از مراقبت های پزشکی نیروهای مستقر در خارج و اقدامی پیشگیرانه برای نیروهای مستقر در خارج برنامه ریزی شده است.

اتریش هم از جمله کشورهای اروپایی است که درگیر بحران کرونا شده و تا به حال 14197 نفر در این کشور به بیماری کرونا مبتلا شده و 384 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "عملیات های نظامی خارجی اتریش کاهش می یابد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات های نظامی خارجی اتریش کاهش می یابد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید