عکس ، فیدلیتی نو ایرانی که مشکل مدل های فعلی را ندارد!

به گزارش وبلاگ حرف دل، دیجیاتو نوشت: شاید بتوان ایراد داغ شدن بیش از حد گیربکس دوبل کلاچ خشک را، مهمترین مشکل فنی فیدلیتی در شرایط رانندگی ترافیکی توصیف کرد اما پس از چند ماه انتظار پایان بهمن موتور چاره این مشکل را در عرضه فیدلیتی پرایم با گیربکس دوبل کلاچ خیس (با صفحات کلاچ غوطه ور در روغن) یافته است.

عکس ، فیدلیتی نو ایرانی که مشکل مدل های فعلی را ندارد!

این مدل احتمالا برای سال 1402 عرضه خواهد شد و می تواند قیمتی بالاتر از مدل پرایم فعلی با گیربکس دوبل کلاچ خشک داشته باشد، سایر مشخصات فنی فیدلیتی با گیربکس دوبل کلاچ خیس با مدل قبلی یکسان است و همچنان از موتور 1.5 لیتری توربو به قدرت 155 اسب بخار نیرو می گیرد.

با اینحال بخش مهندسی بهمن موتور می گوید که بعضی از تغییرات جزئی در بخش سیم کشی کابین فیدلیتی نیز رخ داده است که شاید برای مشریان چندان محسوس نباشد.

حال باید منتظر ماند و دید که قیمت این مدل در بازار خودرو کشورمان چقدر معین خواهد شد اما با توجه به برطرف شدن نقص اصلی این خودرو (داغ کردن گیربکس)، هیچ بعید نیست که شاهد معین قیمتی بالاتر از مدل فعلی برای فیدلیتی با گیربکس WDCT (دوبل کلاچ خیس) باشیم.

فیدلیتی یک کراس اوور میان سایز محسوب می گردد و قرار است در دو تیپ پنج و هفت نفره به بازار عرضه گردد. از این رو می توان ابعاد و میزان های بدنه آن را قابل قیاس با خودروهایی نظیر هیوندای سانتافه قلمداد کرد.

مجموعه رادارهای نقطه کور٬ دوربین 360 درجه با قابلیت ضبط تمامی وقایع رانندگی٬ مجموعه سیستم های کمکی ترمزگیری٬ جلوگیری از عقب گرد خودرو در سربالایی ها و چهار کیسه هوا٬ شماری از مهمترین امکانات ایمنی این خودرو را شامل می شوند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "عکس ، فیدلیتی نو ایرانی که مشکل مدل های فعلی را ندارد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، فیدلیتی نو ایرانی که مشکل مدل های فعلی را ندارد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید