لپ تاپ تازه لنوو با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی شد، عکس

به گزارش وبلاگ حرف دل، دیجیاتو نوشت: لنوو لپ تاپ جدیدی به نام Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 را معرفی نموده است که از پردازنده های Core Ultra اینتل بهره می برد.

لپ تاپ تازه لنوو با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی شد، عکس

اینتل هفته گذشته از نسل چهاردهم پردازنده های لپ تاپ خود با نام Core Ultra رونمایی کرد که تمرکز ویژه ای روی هوش مصنوعی دارند. همین امر باعث شده تا شرکت های تولیدنماینده نیز نسل تازه لپ تاپ های خود با پشتیبانی از این پردازنده ها را معرفی نمایند. لنوو که هفته گذشته از نسل تازه لپ تاپ های ThinkPad و IdeaPad خود پردازنده های اینتل Core Ultra رونمایی نموده بود، حالا لپ تاپ تازهی به نام Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 را معرفی نموده است که از پردازنده ها اینتل و قابلیت های هوش مصنوعی آن ها بهره می برد.

مشخصات لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024

Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 به پردازنده اینتل Core Ultra 5 مجهز شده و دارای گرافیک Intel Arc است. این لپ تاپ که ویندوز 11 را اجرا می نماید، از نمایشگر 16 اینچی با رزولوشن 2.5K، نسبت تصویر 16:10، روشنایی 350 نیت و نرخ تازه سازی تصویر 120 هرتز برخوردار است. بعلاوه وزن دستگاه فقط 1.9 کیلوگرم و ضخامت آن 17.5 میلی متر است.

از دیگر مشخصات این لپ تاپ می توان به سیستم خنک نماینده پیشرفته Fengshen اشاره نمود که اکنون دارای لوله های حرارتی کامپوزیت سه بعدی با کارایی بالا و کانال های هوای چند بعدی است.

لپ تاپ تازه لنوو بعلاوه دارای باتری 84 وات ساعت ارتقاء یافته است که از شارژ سریع 100 وات PD و شارژ فوق سریع 140 واتی لنوو پشتیبانی می نماید. علاوه بر این، لنوو Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 با حداکثر 32 گیگابایت رم LPDDR5X و 1 ترابایت حافظه داخلی SSD روانه بازار خواهد شد.

در نهایت، امکانات ارتباطی این دستگاه شامل جک صدای 3.5 میلی متری، 2 پورت USB Type-A 3.2 Ge، پورت HDMI 2.0 و پورت های USB Type-C و Thunderbolt 4 به همراه یک وب کم 1080p می گردد.

هرچند لنوو برای نام لپ تاپ خود از اصطلاح AI به معنای هوش مصنوعی استفاده نموده اما شرح بیشتری درباره آن داده نشده است. با این وجود، انتظار می رود که با قابلیت های مختلفی به خصوص درزمینه هوش مصنوعی مولد در این دستگاه روبه رو شویم.

قیمت لپ تاپ تازه لنوو Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024

لپ تاپ لنوو Xiaoxin Pro AI UltraBook 2024 هم اکنون برای پیش فروش در چین موجود است. نسخه دارای 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه داخلی دستگاه را می توان با قیمت 819 دلار و نسخه 32 گیگابایتی و 1 ترابایتی آن را می توان با قیمت 847 دلار خریداری کرد.

227227

منبع: خبرآنلاین

به "لپ تاپ تازه لنوو با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی شد، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لپ تاپ تازه لنوو با قابلیت هوش مصنوعی رونمایی شد، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید