لیگ جهانی کاراته وان پاریس، بهمن عسگری با شایستگی فینالیست شد

به گزارش وبلاگ حرف دل، در ادامه روز نخست رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پاریس ، بهمن عسگری با شایستگی و بدون از دست دادن امتیاز به ملاقات نهایی صعود کرد.

لیگ جهانی کاراته وان پاریس، بهمن عسگری با شایستگی فینالیست شد

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ حرف دل، نخستین مرحله از رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2020 از صبح امروز (آدینه) در سالن پیردوکوبرتن شهر پاریس برگزار گردید و بهمن عسگری نماینده شایسته وزن 75- کیلوگرم کاراته ایران با شکست تمامی رقبای خود به ملاقات نهایی صعود کرد.

در رقابت های وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری ابتدا در دور نخست با نتیجه 8 بر صفر از سد توماس سور اینکرونن از فنلاند گذشت و در دور دوم نیز با نتیجه 3 بر صفر مقابل ایوان کروبائو از باروس پیروز شد.

عسگری در دور سوم نیز مقابل کریل کوزنتسکوف از روسیه 3 بر صفر پیروز شد تا به ملاقات نیمه نهایی صعود کند. او در این مرحله نیز با نتیجه 2 بر صفر خواکین گونزالز از شیلی را شکست داد تا به ملاقات نهایی صعود کند.

نماینده وزن 75- کیلوگرم کاراته ایران برای کسب نشان طلا روز یکشنبه(6 بهمن ماه) به مصاف لوگان داکاستا از فرانسه خواهد رفت.

در سایر رقابت های امروز(آدینه)، سارا بهمنیار در وزن 50- کیلوگرم با شکست در ملاقات نیمه نهایی مقابل ساراپ اوزچلیک از ترکیه از راهیابی به ملاقات نهایی بازماند تا روز یکشنبه شانس خود را برای کسب مدال برنز امتحان کند.

همچنین نگین باقری و فاطمه صادقی در کاتای انفرادی بانوان و طراوات خاکسار، علی مسکینی، امیر مهدی زاده، امیر رضا میرزایی و علی اصغر آسیابری در کومیته انفرادی با شکست مقابل رقبای خود از دور مسابقات کنار رفتند. فردا(شنبه) و در روز دوم مسابقات سایر نمایندگان کشورمان به روی تاتامی خواهند رفت.

رقابت های لیگ جهانی کاراته وان پاریس با حضور 703 کاراته کا از 92 کشور به مدت سه روز در پاریس فرانسه برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لیگ جهانی کاراته وان پاریس، بهمن عسگری با شایستگی فینالیست شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ جهانی کاراته وان پاریس، بهمن عسگری با شایستگی فینالیست شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید