پودر موز چیست و چه کاربردی در زیبایی دارد؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، پودر موز در شکل آرایشی خود در اصل ترکیبی از یک پودر فشرده و شفاف است. بافت این پودر ابریشمی است و زمانی که بعد از پرایمر استفاده می گردد، می تواند بافت مخملی و طبیعی به پوست بدهد. این پودر چربی و عرق اضافه صورت را از بین می برد و خطوط ریز و چروک ها را نیز صاف می نماید.

پودر موز چیست و چه کاربردی در زیبایی دارد؟

در تعجب هستید که چگونه پوست افراد مشهور همواره مثل پوست نوزادان به نظر می رسد؟ خوب البته در ابتدا باید به ژن خوب آن ها اشاره نمود و بعدازآن به آرایشگر ماهر آن ها.

هیچ چیز بدتر از این نیست که تمام تلاشتان را برای آرایش بی نقص به کار بگیرید، اما با کانسیلر ها و کرم پودر، صورتتان گچی و غیر طبیعی گردد. علاوه بر آن، ماسیده شدن کرم و پنکک چروک ها و لک ها را نمایان تر می نمایند.

در این مقاله مد و زیبایی ما ترفندی را به شما معرفی می کنیم که به وسیله آن می توانید در مجالس و یا هنگام قرار های مهم پوستی صاف، یکدست و طبیعی داشته باشید؛ آن هم پوشاندن لک پوست با پودر موز است!

پودر موز چیست؟

یکی از محصولات بسیار عالی مورداستفاده این افراد که سبب می گردد تا پوستی عالی و بدون نقص داشته باشند، پودر موز است. حتماً از خودتان می پرسید که پودر موز چیست؟ اجازه دهید ما برای شما شرح دهیم.

پودر موز نوعی از پودر های تنظیم نماینده با توناژ رنگ زرد است که برای تمامی پوست ها مناسب می باشد، مخصوصا پوست های تیره! بعلاوه این پودر قرمزی پوست و کبودی و تیرگی دور چشم را پوشش می دهد.

کرم پودر ها و کانسیلر ها عالی هستند، اما ممکن است آن پوششی را که شما دنبالش هستید؛ به پوست تان ندهند! به همین علت آرایشگر های حرفه ای به محصول مشابهی دست یافته اند. پودر موز! ماریو دیوانوویچ، آرایشگر کیم کارداشیان جزو کسانی است که این محصول را برای این مدل و شخصیت هنری استفاده می نماید.

این پودر روی بیشتر پوست ها جواب می دهد، مخصوصا پوست های میانه تا تیره. پودر موز آرایش را روی صورت می خواباند، چربی اضافه آن را می گیرد و مثل پودر های معمولی نیست و خطوط صورت را نشان نمی دهد. برخلاف پودر های معمولی سفید که صورت را مانند کیک می نماید، پودر موز رنگی طبیعی و تونالیته زرد دارد و بعلاوه قرمزی پوست را روی صورت ها و با هر رنگ پوستی اندازه می نماید.

این پودر برای زیر چشم عالی است و کانسیلرتان را روی صورت ثابت می نماید و رنگ کبود زیر چشم را می پوشاند. آن را می توانید با هر محصولی بهره ببرید تا رنگ صورتی روی پوست تان را محو کند.

پوشاندن لک پوست با پودر موز: نحوه استفاده

می توانید آن را بعد از آرایش به عنوان پودر فیکساتور با یک برس یا اسفنج روی پوست تان بزنید. اگر می خواهید روی کانسیلر یا کرم پودرتان بزنید باید چند دقیقه روی پوست تان بماند و بعد اضافه آن را با برس پاک کنید. اگر پوست تان را به صورت سایه روشن آرایش نموده اید، در صورتی که این پودر را روی آن بزنید، پوست تان روشنی محوی پیدا می نماید و هایلایت های صورت تان هم معین نخواهد شد.

این آرایشگر ها پیشنهاد می نماید اندازه کمی از پودر رقیق شده را در کف دست بریزید با یک نفس عمیق پودر را بر روی صورتتان پخش کنید، پودر موز برای مناطقی از پوست که برای پوشش آن ها از کانسیلر (پوشاننده) استفاده می گردد، مانند گودی دور چشم، وسط پیشانی، قسمت تیغه بینی و چین های صورت بسیار مناسب است. به صورت کلی برای داشتن صورت و ظاهری برجسته شما می توانید برای تمامی این نواحی از این پودر استفاده نمایید.

مناسب چه رنگ پوستی است؟

این پودر به علت شفافتیت و بافت و رنگ زرد روی همه پوست ها طبیعی است؛ حتی برای پوست های تیره که با کانسیلر حالت سفید و گچی پیدا می نماید انتخابی کاملا درست است. پودر موز با رنگ زرد که در سال 2016 به وسیله کیم کارداشیان و تیم آرایشش معرفی گردید، به عنوان یک پودر پوشاننده ایده آل برای افرادی با رنگ پوست گندمی و سبزه معرفی گردید.

چرا پودر موز بهتر است؟

پودر موز علیرغم معرفی تا حدودی پرمخاطب خود، ممکن است توجه شما را به خود جلب نموده باشد. هنوز هم برای متمایز کردن خود در یک بازار رقابتی باید شرحی انجام دهد.

اما تصورات شما درست است: به آن پودر موز می گویند، زیرا از موز فرآوری شده ساخته شده است، که به شرح اینکه چرا می توان آن را در چندین محصول غذایی، از نان و سایر محصولات پخته گرفته تا میلک شیک و غذای کودک یافت، یاری می نماید.

پودر موز در شکل آرایشی خود در اصل ترکیبی از یک پودر فشرده و شفاف است. بافت این پودر ابریشمی است و زمانی که بعد از پرایمر استفاده می گردد، می تواند بافت مخملی و طبیعی به پوست بدهد. این پودر چربی و عرق اضافه صورت را از بین می برد و خطوط ریز و چروک ها را نیز صاف می نماید.

با کاربرد های متعدد یا در غلظت بیشتر، می تواند یک اثر روشن نماینده زیر چشم (جایی که بسیاری از افراد در وهله اول احتیاج به اصلاح رنگ دارند) یا روی گونه ها و بینی ایجاد کند.

منبع: گفتنی

منبع: فرادید

به "پودر موز چیست و چه کاربردی در زیبایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پودر موز چیست و چه کاربردی در زیبایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید