چرا این ایتالیایی روز به روز مجذوب کننده تر می گردد!

به گزارش وبلاگ حرف دل، اگر نگوئیم برترین، قطعا باید عنوان یکی از خاص ترین محصولات کلاس شاسی بلند استاندارد در دنیا را به لامبورگینی اوروس اختصاص دهیم. اوروس نخستین بار در چهارم دسامبر سال 2017 رونمایی شد و خیلی زود به پرفروش ترین مدل در تاریخ لامبورگینی تبدیل شد و این مساله تا به امروز به ثبت رکورد های خیره کننده گردش مالی و فروش این شرکت یاری نموده است.

چرا این ایتالیایی روز به روز مجذوب کننده تر می گردد!

با شش حالت مختلف رانندگی (استرادا، اسپرت، کورسا، سابیا، ترا و نیوِ) و فضای داخلی برای حضور راحت چهار سرنشین، لامبورگینی اوروس یک شاسی بلند اسپرت لوکس دوست داشتنی است. پیشرانه 4 لیتری هشت سیلندر خورجینی اوروس توانایی فراوری 641 اسب بخار نیرو و 627 پوندفوت گشتاور را دارد. این خودرو می تواند طی 3.6 ثانیه سرعت خود را از صفر به 96 کیلومتر بر ساعت برساند و در نهایت بیشینه سرعت 305 کیلومتر بر ساعت را کسب کند، از این رو یکی از سریع ترین خودرو های شاسی بلند دنیا محسوب می گردد.

در شرایطی که بازار خودرو های شاسی بلند هر روز گسترده تر می گردد و مشتریان در سراسر دنیا نیز توجه ویژه ای به این بخش دارند، قطعا لامبورگینی نیز راهبرد های مهم و موثری را برای فراوریات خود در نظر گرفته تا موفقیت اوروس را حفظ و تکرار کند.

در جدیدترین خبر مرتبط با لامبورگینی و البته اوروس، تصاویری به وسیله Kolesa.ru منتشر شده که کوپه 3 درب اوروس را نمایش می دهد. این مرجع که در زمینه انتشار تصاویر رندر بسیار قابل اعتماد است و بیشتر رندر های منتشره آن در گذشته با کمترین تغییرات به واقعیت تبدیل شده اند، اکنون هواداران لامبورگینی را با این کوپه اوروس غافلگیر نموده است.

حاصل کار در این رندر، انصافا زیبا و بی نقص است حتی از نسخه فعلی اوروس نیز مجذوب نماینده تر به نظر می رسد. تصور کنید یک کوپه 3 درب روی همان ابعاد اصلی اوروس شکل گرفته باشد، همان طول، عرض و ارتفاع و البته همان فاصله بین محورها...

در نمای جانبی دستگیره های درب مخفی که مشابه آن را در هوراکان دیده ایم به شکل گیری چشم انداز ای یکپارچه تر یاری مهمی نموده است.

البته قبل از این رندرها، در دنیای واقعی نیز اوروس 3 درب را دیده بودیم. حدود در ماه ژانویه بود که منصوری از وناتوس کوپه ئی وو سی رونمایی کرد که تصاویر آن را مشاهده می کنید:

تمامی ابعاد لامبورگینی وناتوس منصوری دقیقا مشابه نسخه استاندارد است با این تفاوت که ستون دوم یا بی حدود 200 میلیمتر عقب تر رفته است.

با این توضیحات و با توجه به اطلاعات موجود، هواداران لامبورگینی اوروس باید تا انتهای سال 2024 صبر نمایند و پس از آن احتمالا نسخه کوپه را با پیشرانه پلاگین هیبرید دیدار نمایند.

منبع: فرارو

به "چرا این ایتالیایی روز به روز مجذوب کننده تر می گردد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا این ایتالیایی روز به روز مجذوب کننده تر می گردد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید