چگونه چت های واتس اپ را ناپدید کنیم؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، اکنون می توانید چت های تازه واتس اپ را به طور پیش فرض پس از 90 روز به راحتی ناپدید کنید.

چگونه چت های واتس اپ را ناپدید کنیم؟

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از جی اس ام ارنا، در نوامبر گذشته، واتس اپ ویژگی پیغام های ناپدید شونده را معرفی کرد که چت ها را پس از هفت روز به طور اتوماتیک حذف می نماید و یک سال بعد، این محدودیت زمانی را افزایش داده و به شما امکان می دهد پیغام هایی را برای حذف اتوماتیک پس از 24 ساعت یا 90 روز علاوه بر گزینه یک هفته ای قبلی تنظیم کنید.

علاوه این، کاربران واتس اپ اکنون این گزینه را نیز خواهند داشت که به طور پیش فرض ویژگی پیغام های ناپدید شده را برای همه چت های فردی نو فعال نمایند. این ویژگی، قبلاً باید به صورت دستی فعال می شد و هنگامی که پیغام های ناپدید شدن پیش فرض را روشن کردید، برنامه پیغامی را در چت های شما نمایش می دهد که همان را به مردم می گوید، بنابراین آن ها متوجه می شوند که این پیغام شخصی نیست.

کاربران واتس اپ اکنون می توانند پیغام های ناپدید شده را برای چت های گروهی نو نیز فعال نمایند. این ویژگی نو اختیاری است و واتس اپ می گوید که بر چت های موجود شما تأثیری نمی گذارد. برای فعال کردن آن در دستگاه های آیفون و اندروید، به تنظیمات WhatsApp > حساب > حریم خصوصی > منوی تایمر پیش فرض پیغام بروید و مدت زمان را انتخاب کنید.

منبع: انتخاب

به "چگونه چت های واتس اپ را ناپدید کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه چت های واتس اپ را ناپدید کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید