کشف 2 میلیارد تومانی کالای قاچاق در آزادگان، 5 نفر دستگیرشدند

به گزارش وبلاگ حرف دل، رئیس پلیس امنیت مالی مرکز از کشف 2 میلیارد تومانی کالای قاچاق از چهار دستگاه نیسان در حوالی بزرگراه آزادگان اطلاع داد.

کشف 2 میلیارد تومانی کالای قاچاق در آزادگان، 5 نفر دستگیرشدند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ حرف دل، سرهنگ کارآگاه علی، ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت مالی تهران عظیم از توقیف 4 دستگاه نیسان حامل 20 میلیارد ریال کالای قاچاق در حوالی عظیمراه آزادگان خبرداد.

سرهنگ، ولی پورگودرزی در تشریح خبر فوق گفت: با اشراف اطلاعاتی و تکمیل تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت مالی تهران از انتقال مقادیرکالای قاچاق از یک انبار کالا واقع در صباشهر به تهران آگاه و در یک عملیات پلیسی پیروز شدند 4 دستگاه نیسان حامل کالای قاچاق را در عظیمراه آزادگان شناسایی نمایند.

وی اضافه نمود: با توقیف خودرو و بازرسی از آن ها تعداد 210 قلم لوازم خانگی قاچاق از قبیل 20دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، 24دستگاه چرخ گوشت و 166 دستگاه سایر لوازم برقی آشپرخانه فاقد بارنامه و مجوز های گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت مالی تهران با اشاره به دستگیری راننده خودرو ها ادامه داد: متهمان در تحقیقات مقدماتی گفتند که این اموال متعلق به آن ها نبوده و از اصالت و قاچاق بودن و یا نبودن این کالا ها آگاه نیستند و صرفا به ازای دریافت حق الزحمه ای بابت کرایه خودرو، کالا ها را از صباشهر بارگیری و قصد انتقال این اموال را به خیابان شوش و امین حضور داشتند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه بلافاصله کارآگاهان تحقیق برای شناسایی مالک اجناس را شروع کردند، توضیح داد: هویت مالک اموال و محل تردد وی شناسایی و با هماهنگی قضائی متهم هنگام تردد در محدوده میدان انقلاب دستگیر شد.

وی با اشاره به اینکه با دستور قضائی کلیه اموال مکشوفه تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد اعلام نمود:کارشناسان ارزش ریالی اموال را 20 میلیارد ریال برآورد نموده اند.

سرهنگ گودرزی گفت: هر 5 متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "کشف 2 میلیارد تومانی کالای قاچاق در آزادگان، 5 نفر دستگیرشدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 2 میلیارد تومانی کالای قاچاق در آزادگان، 5 نفر دستگیرشدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید