اسرار خانواده گری استون منتشر شد

به گزارش وبلاگ حرف دل، به گزارش خبرنگار خبرنگاران (ایبنا)، مجموعه دوجلدی اسرار خانواده گری استون نوشته مارگرت پیترسن هدیکس است که به تازگی جلد دوم این مجموعه از سوی انتشارات پرتقال روانه بازار نشر شده است. مجموعه کتاب اسرار خانواده گری استون، داستانی دنباله دار برای نوجوانان درباره اسرار خانواده ای است که ابتدا زندگی آرامی دارند؛ اما با اتفاقاتی که در زندگی شان می افتد، آرامش شان بهم می ریزد و اسرارشان برملا می گردد.

اسرار خانواده گری استون منتشر شد

جلد اول این مجموعه به نام سه غریبه در شهر است. در این داستان این سوال به وجود می آید که چه چیزی شما را به کسی که هستید تبدیل می کند؟ بچه های خانوادۀ گری استون فکر می کردند جواب این سؤال را می دانند.

چِس مراقب خواهر و برادر کوچک ترش است. اِما عاشق ریاضی است و فین کارهایی می کند که در آنها خبره است: رفتارهای احمقانه و دوست داشتنی بودن! آنها خانوادۀ خوشبختی بودند؛ خودشان و مامان تا اینکه خبر دزدیده شدن سه بچه، آنها را در بهت شباهت های شگفت انگیزی که با آنها دارند فرو می برد.

عنوان جلد دوم این مجموعه فریبکاران جهانی دیگر است. مسئله مهم در این جلد زندگی در دو جهان است. بچه های خانوادۀ گری استون، چِس، اِما و فین تا پیش از ناپدید شدن مادرشان از وجود آن یکی جهان چیزی نمی دانستند. جهانیی که همه چیزش فرق دارد؛ ظاهر این جهانی موازی با جهانی خودشان مو نمی زند ولی باطنش زشت و شیطانی است. مادرشان سعی کرد شرایط را درست کند؛ اما نتوانست و در آنجا گیر افتاد.

مارگرت پیترسن هدیکس، نویسنده آمریکایی است که در سال 1964 به جهان آمده است. او پنجاه کتاب نوشته؛ اما بیشتر به خاطر مجموعه های بچه ها تاریکی و گمشدگان شناخته می گردد. مارگریت تا به امروز جوایز بسیاری را به خاطر آثار خود به دست آورده است و در گروه پرفروش ترین نویسندگان نیویورک تایمز قرار گرفته است.

در بخشی از متن کتاب می خوانیم:

ناتالی به خودش یادآوری کرد والدین اون شبیه پدر و مادر من نیستن. قاضی مامان اونه، نه مامان من. باباش هم می خواد فرماندار بشه، نه اینکه ماشین های کورسی بفروشه. تازه توی این جهان زندگی می کنه برای همین حتما اینجا روی اون هم تأثیر گذاشته. غیر از این ها، پدر و مادر آن یکی ناتالی هنوز باهم بودند. مادربزرگش هنوز زنده بود. مادرش هم گم نشده بود.

ناتالی به پوستر آویزان روی دیوار نگاهی انداخت تا این یکی تفاوت شان را هم یادش باشد. نیمۀ بالایی پوستر روی نیمه پایینی را پوشانده و ناتالی فقط پشت سفید عکس را می دید؛ ولی قیافه تهدیدآمیز تمام بچه های روی پوستر، حتی خود آن یکی ناتالی را به یاد می آورد..

انتشارات پرتقال مجموعه اسرار خانواده گری استون نوشته مارگرت پیترسن هدیکس با ترجمه فرهاد تقی پور را در دو جلد و شمارگان هر جلد هزار نسخه به بهای هر جلد 119 هزار تومان عرضه نموده است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اسرار خانواده گری استون منتشر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسرار خانواده گری استون منتشر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید