برگزاری ورک شاپ های هنری با حضور اساتید کشوری در خراسان جنوبی

به گزارش وبلاگ حرف دل، خبرنگاران/خراسان جنوبی مدیر عامل انجمن موسیقی ایران با بیان اینکه خراسان جنوبی استعدادهای بسیاری در حوزه موسیقی دارد که باید معرفی شوند، گفت: زمینه برگزاری سه ورکشاپ با حضور اساتید برجسته کشوری در سال 98 را با توجه به احتیاج هنرمندان خراسان جنوبی فراهم می کنیم.

برگزاری ورک شاپ های هنری با حضور اساتید کشوری در خراسان جنوبی

علی ثابت نیا، امروز چهارشنبه 13 آذر در نشست صمیمی با تعدادی از اساتید، هنرمندان و اعضای هیئت مدیره انجمن موسیقی خراسان جنوبی اظهار کرد: برگزاری نشست های صمیمانه زمینه شناخت بیشتر موسیقی خراسان جنوبی و حل گوشه ای از مسائل این استان و شهرستان ها را فراهم می نماید.

به گزارش وبلاگ حرف دل، به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی وی بیان نمود: از زمان قبول مسئولیت، احیای شعب استانی و جمع آوری اطلاعات استان ها در سامانه بامک (بانک اطلاعاتی موسیقی کشور) را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده و اجرایی شدن آن ها را دنبال کردیم.

وی یکی از راه های معرفی استعدادهای استان را تهیه فیلم هایی کوتاه از اجراهای هنرمندان بیان نمود و ادامه داد: با همت انجمن موسیقی خراسان جنوبی و سایر مجموعه های مرتبط می توان به وسیله تهیه فیلم های کوتاه و بلند، این ظرفیت را بالفعل کرد.

رایزنی برای فراهم شدن امکان تمرین گروه های موسیقی استان در سالن گلبانگ، اعطای تخفیف ویژه هنرمندان خراسان جنوبی برای شرکت در کلاس های اساتید تهران، معرفی قطعات موسیقی برای اجرای گروه های ارکست خراسان جنوبی از دیگر مواردی بود که مدیر عامل انجمن موسیقی ایران قول انجام آن را به هنرمندان استان داد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "برگزاری ورک شاپ های هنری با حضور اساتید کشوری در خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری ورک شاپ های هنری با حضور اساتید کشوری در خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید