بهترین مراکز خرید رم را از نگاه گردشگران

به گزارش وبلاگ حرف دل، وقتی صحبت از سفر به رم و ایتالیا می شود، در کنار جاذبه های تاریخی زیبا، غنی و سرشار این کشور، مراکز خرید رم چشم هر گردشگری را خیره می کند. در مراکز خرید و بوتیک های این شهر هرچه را که لازم دارید، از برندهای بزرگ و معروف جهان پیدا می کنید. در این مقاله، قصد داریم تا شما را با مراکز خرید رم آشنا کنیم. پس با خبرنگاران همراه باشید:

بهترین مراکز خرید رم را از نگاه گردشگران

خیابان معروف رم برای خرید

خیابان Via del Corso، از مهم ترین مراکز خرید رم است که علاوه بر پیشینه تاریخی، شعبه هایی از بهترین برندهای ایتالیا و جهان را در خود جای داده است. آن هم در زمانی که برای معروف شدن یک برند، کافی است برچسب ساخت ایتالیا را بر خود داشته باشد! برای آشنایی بیشتر با این شهر کهن، به مقاله راهنمای سفر به رم در ایتالیا مراجعه نمایید.

در این خیابان معروف رم، همیشه می توانید اجناس مختلف را با تخفیف خریداری کنید؛ اما در ماه های ژانویه و جولای می توانید از تخفیف های پایان فصل استفاده کنید که باعث می شوند قیمت ها به طرز باورنکردنی کاهش پیدا کنند. بنابراین، وبلاگ حرف دل توصیه می کند حتما خرید را در برنامه یتان بگنجانید.

C.U.C.I.N.A از مراکز خرید رم

شاید این مورد از مراکز خرید رم در ابتدا چندان خاص و منحصر به فرد به نظر نرسد. با این حال، اگر می خواهید بدانید چطور یک آشپزخانه باید اشتهای افراد را تحریک کند، این محل می تواند پاسخ خوبی باشد. در این مرکز خرید، شما می توانید هر چیزی را که برای پخت و پز، آشپزی و یک آشپزخانه تمام عیار و پیشرفته نیاز دارید، پیدا کنید. C.U.C.I.N.A، برای آن ها که به دوست دارند تا وقت خود را در آشپزخانه بگذرانند، یک بهشت واقعی است! در این مرکز، شما می توانید برای پخت شیرینی یا انواع غذاهای ایتالیایی وسایل مختلف آشپزی پیدا کنید. به همین دلیل، این محل یکی از بهترین مراکز خرید در رم به شمار می رود.

مرکز خرید LA RINASCENTE

تا پیش از این، هرگز چنین ساختمان عظیمی با ظاهر آمریکایی در رم دیده نشده است! در این مورد از مراکز خرید رم یکی از معروف ترین برندهای ایتالیایی جای گرفته است. این مرکز خرید، جالب ترین مغازه های لوکس را در خود دارد. (La Rinascente) با 14 هزار متر مربع، در قلب رم واقع شده است. در این محل می توانید انواع پوشاک، کفش، محصولات زیبایی یا لوازم خانگی را پیدا کنید. برندهای بزرگ و مطرحی چون گوچی، فندی و غیره در این مرکز خرید قابل مشاهده و خرید هستند. علاوه بر این، جالب است بدانید در این مرکز خرید می توانید لباس های بچگانه هم پیدا کنید. همچنین در پشت بام این محل نیز یک فودکورت وجود دارد که بعد هنگام خرید می توانید سری هم به آن بزنید.

دلیل اینکه این مرکز خرید از مراکز خرید رم را به شما توصیه می کنیم، این است که در مرکز شهر قرار گرفته است، می توانید با خیال راحت برندهای ایتالیایی را در آنجا پیدا و خرید کنید؛ از طرف دیگر، (La Rinascente) تقریبا تمام نیاز شما را از خرید برآورده می کند!

فروشگاه DAVIDE CENCI از لوکس ترین مراکز خرید رم

این فروشگاه لباس که از لوکس ترین و گران ترین مراکز خرید رم است، در سال 1926 تاسیس شد. در اینجا می توانید لباس های ایتالیایی را با جنس های مختلفی مانند: کشمیر، ابریشم و غیره پیدا کنید. چنین تنوعی، حاصل حضور برندهای معتبر جهانی از جمله آرمانی، ورساچه، بربری، هوگان و غیره است. همچنین این مرکز خرید که در قلب منطقه سنترو استوریکو قرار گرفته، برای بچه ها نیز لباس ها و کفش های فوق العاده ای از جنس چرم برای فروش دارد.

مرکز خرید Davide Cenci به دلیل استایل و کلاس بالای محصولاتش و همچنین شهرت برندهایش در میان مراکز خرید رم معروف است. در ماه های جولای و ژانویه، می توانید از تخفیف های فوق العاده این فروشگاه استفاده کنید.

بوتیک BORSALINO

با قدم زدن در خیابان کوبل استون که درست پشت پانتئون قرار گرفته است، یکی از خاص ترین بوتیک های خرید کلاه را در سراسر رم پیدا می کنید. بورسالینو از معدود مراکز خرید رم به شمار می آید که از سال 1857 به ساخت کلاه مشغول است و به خاطر اینکه ستارگانی همچون آدری هیپبورن و جیمز دین از کلاه های آن استفاده کرده اند، در جهان معروف است. اما این تنها دلیل شهرت بورسالینو نیست؛ تکنیک ها و وسایلی که آن ها برای ساخت کلاه استفاده می کنند، بیش از 100 سال قدمت دارد. بنابراین، رفتن به بورسالینو مثل سفر در زمان آن هم در یک روز معمولی در رم است!

این فروشگاه، یکی از معدود مغازه ها در رم است که قدم گذاشتن در آن مانند سفر در تاریخ است که هنوز هم محصولات باکیفیت ایتالیایی تولید می کند. این برند دو شعبه در رم دارد: یکی نزدیک آبنمای تروی (Trevi) و دیگری در پیازا دل پوپولو (Piazza del Popolo).

فروشگاه DOLCE & GABBANA

اگر بخواهید به قدیمی ترین و بهترین برند لباس در ایتالیا فکر کنید، بدون شک نام D&G به ذهنتان می رسد. برندی که در دهه هشتاد میلادی کار خود را در میلان شروع کرد و از آن به بعد، به نوعی پرچمدار جهانی مد در جهان بوده است. فروشگاه دی اند جی از معروف ترین ممراکز خرید رم در پیازا دی اسپاگنا (Piazza di Spagna) قرار گرفته است؛ بسیار مجلل و رنگارنگ است و هم برای خانم ها و هم برای آقایان، لباس های فوق العاده ای دارد.

DOLCE & GABBANA بدون اغراق، حد اعلای مد ایتالیایی در کیفیت و طراحی است که علاوه بر لباس می توانید در فروشگاه آن کفش، کیف پول و عینک های آفتابی این برند را نیز مشاهده کنید.

IL PAPIRO یک فروشگاه خاص

شاید با پیشرفت تکنولوژی دیگر کسی به فکر نامه نوشتن نیوفتد اما برای زمان های خاص، همگی به نوشتن نامه فکر می کنیم. ال پاپیرو، در نزدیکی پانتئون جایی است که باید حتما به آن سر بزنید! یک مغازه کوچک که محصولات شیک و خاصی از جمله کاغذ نامه، کارت پستال، برگه های نشان دار (واترمارک شده) و غیره می فروشد. یکی از مهم ترین مراکز خرید رم که می توانید در آن سوغاتی های فوق العاده برای افراد مهم زندگیتان تهیه کنید. گفتنی است، لوازم التحریر نفیس این مغازه، آن را به یک جاذبه گردشگری تبدیل کرده است.

مرکز خرید COIN از مراکز خرید رم

مانند (La Rinascente)، کُین هم یکی از مراکز خرید رم است که در منطقه پراتی، درست در کنار واتیکان قرار گرفته. COIN در یکی از خیابان های رم که به مغازه ها و مراکز خریدش معروف است، قرار گرفته. این مرکز خرید، طبقات زیادی دارد که در آن ها لوازم منزل، سرویس های خواب، لباس های زنانه، مردانه و بچگانه، کفش، عطر و غیره عرضه می شود. در کُین می توانید طیف گسترده ای از بهترین برندهای ایتالیایی و جهانی را مشاهده نمایید. در این مرکز خرید هرآنچه که یک خانواده ممکن است نیاز داشته باشد را پیدا می کنید.

EATALY، سرزمین عجایب!

این رستوران های زنجیره ای که در سراسر جهان مشهورند، ابتدا در نزدیکی ترمینال هوایی در ایستگاه اوستینس و در مقابل جدیدترین و سریع ترین خط قطار ایتالیا شروع به کار کردند. این مجموعه، بزرگترین رستوران زنجیره ای تاریخ ایتالیاست و بیش از 17 هزار متر را در 4 طبقه مجزا به خود اختصاص داده.

در طبقه (بازار مواد غذایی) در این ساختمان، شما می توانید بیش از 14 هزار محصول مختلف را که همگی تولید ایتالیا هستند پیدا کنید. اگر هم گرسنه باشید، با بیش از 23 رستوران و فست فود مختلف برای یک وعده غذای ایتالیایی، قدرت انتخاب زیادی خواهید داشت!

ایتالی، به عنوان یکی از مراکز خرید رم به سرزمین عجایبی در جهان خوردنی ها شباهت پیدا کرده و قطعا ارزش این را دارد که بازدید از آن را در برنامه سفر خود بگنجانید.

گالری PORTA DI ROMA از بزرگترین مراکز خرید رم

در نزدیکی مرکز شهر، یکی از بزرگترین مراکز خرید رم با بیش از 220 مغازه و رستوران قرار گرفته است. گالری PORTA DI ROMA، همچنین دارای یک سینما با 24 صفحه نمایش مجزاست! در این مرکز خرید که چندین طبقه را شامل می شود، می توانید انواع لباس های زنانه، مردانه، بچگانه، کفش، محصولات ورزشی و حتی مبلمان را برای خرید پیدا کنید. برخی از معروف ترین برندهای این مرکز خرید عظیم شامل: IKEA ،H&M ،COIN ،ZARA و غیره است…

در گالری PORTA DI ROMA می توانید هرچه که بخواهید، از فست فود و کباب تهیه کنید یا در رستوران هایش با خیال راحت بنشینید و غذا سفارش دهید. همچنین در این مورد از مراکز خرید رم طی سال فعالیت های مرتبط با هر فصل انجام می شود که به جذابیت این مکان افزوده است.

در این مطلب، ما در مجله وبلاگ حرف دل از بهترین مراکز خرید رم گفتیم و تا جای ممکن آن ها معرفی کردیم. اگر تجربه ای از خرید و گشت و گذار در این مراکز دارید نظرات خود را با ما درمیان بگذارید. اگر هم جای بهتری را برای خرید می شناسید، حتما آن را پیشنهاد دهید!

منبع: الی گشت

به "بهترین مراکز خرید رم را از نگاه گردشگران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مراکز خرید رم را از نگاه گردشگران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید