تابلوی ورود ممنوع پیش روی گزینه سرمربیگری ایران ، تاج باید همزمان قید 2 نفر را بزند!

به گزارش وبلاگ حرف دل، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان دیگر هیچ شانسی برای نشستن روی نیمکت تیم ملی ایران برای جام ملت های 2023 آسیا ندارد.

تابلوی ورود ممنوع پیش روی گزینه سرمربیگری ایران ، تاج باید همزمان قید 2 نفر را بزند!

به گزارش وبلاگ حرف دل، فدراسیون فوتبال ایران پس از سرانجام رقابت های جام جهانی 2022 برای تیم ملی ایران که با دو شکست مقابل انگلیس و آمریکا و یک پیروزی در تقابل با ولز همراه بود در حال رایزنی برای انتخاب سرمربی بعدی تیم ملی ایران است.

مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال قصد داشت جواد نکونام را به عنوان سرمربی بعدی تیم ملی ایران به شرطی معرفی کند که او در جام جهانی 2022 دستیاری کی روش را بپذیرد اما سرمربی فعلی فولاد حاضر به این همکاری نشد.

عدم حضور نکونام بر روی نیمکت تیم ملی ایران در جام جهانی قطر با واکنش جدی تعداد زیادی از اعضای هیأت رئیسه همراه شد تا آنها به صف مخالفان سر سخت انتخاب نکونام تبدیل شوند و تاج و نواب او در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال قید مذاکره دوباره با او را بزنند.

تاج تصمیم داشت مذاکره با نکونام را در هفته جاری پیش ببرد اما مخالفت جدی هیأت رئیسه و صحبت هایی که تاج با سایر نهادها داشته است حضور نکونام در رأس کادر فنی تیم ملی ایران را به طور کامل منتفی کرد.

عدم حضور نکونام باعث شد تا بحث بازگشت دوباره کارلوس کی روش با وجود ناکامی در جام جهانی 2022 قطر بار دیگر مطرح گردد اما او نیز مخالفان جدی در بین مدیران فدراسیون فوتبال دارد.

  • ببینید | آخرین طلسم طارمی در پرتغال شکست | فریاد ستاره ایرانی بعد از ثبت رکورد نو
منبع: همشهری آنلاین

به "تابلوی ورود ممنوع پیش روی گزینه سرمربیگری ایران ، تاج باید همزمان قید 2 نفر را بزند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تابلوی ورود ممنوع پیش روی گزینه سرمربیگری ایران ، تاج باید همزمان قید 2 نفر را بزند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید