ترخیص خودروهای تیبا با صدور مجوز موردی

به گزارش وبلاگ حرف دل، سازمان ملی استاندارد خاطرنشان کرد: با توجه به توقف خط فراوری تیبا و تیبا 2، مجوز موردی با پیوست فنی برای این خودروها صادر می گردد.

ترخیص خودروهای تیبا با صدور مجوز موردی

به گزارش وبلاگ حرف دل، مصطفی آجرلو سخنگوی سازمان ملی استاندارد با انتشار مطلبی در فضای مجازی با تاکید بر استاندارد خودرو نوشت: خط فراوری تیبا و تیبا 2 همچنان متوقف است.

وی اضافه نمود: بنابراین صرفاً برای انجام تعهدات قبلی با برطرف عیوب و انجام شروط معین شده برای ثبت نام نمایندگان تا خاتمه تعهدات قبلی مجوز موردی با پیوست فنی برای این خودروها صادر می گردد.

لازم به ذکر است؛ برابر ابلاغیه پنجم خردادماه 1401 دو خودروی سمند، تیبا و تیبا 2 از فهرست تأیید استاندارد حذف شدند و به همین دلیل، شماره گذاری آن ها متوقف شد.

سیدرضا فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت هم با اعلام این خبر درباره توقف خط فراوری این خودروها گفته بود: کیفیت یکی از پنج هدفی است که ما در همه محصولات باید به آن توجه کنیم و طبیعتاً این موضوع به واسطه کارکرد و ایمنی در خودرو از اهمیت بیشتری برخوردار است.

مهدی اسلام پناه رئیس سازمان ملی استاندارد برای خودروهای خارج شده از خط فراوری که به مشتریان پیش فروش شده بود، تصمیماتی در جهت رضایت مشتریان ارائه نموده که براساس آن ضمن توافق با وزارت صمت، خودروسازها با پیوست فنی و نظارت وزارت صمت و سازمان ملی استاندارد به تعهداتشان عمل نمایند تا جای نگرانی برای دارندگان خودروهای خارج از خط فراوری نباشد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ترخیص خودروهای تیبا با صدور مجوز موردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترخیص خودروهای تیبا با صدور مجوز موردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید