جدال نفس گیر آیفون 11 پرو مکس و گلکسی نوت 10 پلاس؛ کدام یک سریع تر است؟

به گزارش وبلاگ حرف دل، بعد از اینکه آیفون های سری 11 رسما وارد بازار شدند، فرصت آن پیش آمد که دو گوشی گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون 11 پرو مکس را که بزرگ ترین گوشی های سری خود محسوب می شوند با یکدیگر مقایسه کنیم تا ببینیم کدام یک از لحاظ سرعت از دیگری پیشی می گیرد.

جدال نفس گیر آیفون 11 پرو مکس و گلکسی نوت 10 پلاس؛ کدام یک سریع تر است؟

در رابطه با مشخصات سخت افزاری گوشی آیفون 11 پرو مکس و گلکسی نوت 10 پلاس بارها شنیده اید اما در اینجا نیز به طور مختصر به آن ها اشاره می کنیم. گلکسی نوت 10 پلاس از یک پردازنده قدرتمند و هشت هسته ای اسنپدراگون 855 بهره می برد که یک رم 12 گیگابایتی نیز آن را همراهی می نماید. حافظه گوشی 256 گیگابایت از نوع UF3.0 بوده که سرعت انتقال فایل ها در آن نسبت به نسل قبل به طرز چشمگیری بهبود داشته.

در طرف مقابل اما آیفون 11 پرو مکس تازه نفس واقع شده است. محصولی که از یک چیپ فوق العاده قدرتمند A13 Bionic استفاده می نماید که خود می تواند در اکثر تست ها برای این گوشی برگ برنده باشد. اپل برای گوشی خود به استفاده از 4 گیگابایت رم بسنده نموده اما ادعا می نماید سیستم عامل iOS 13.1 می تواند تا دو برابر برنامه ها را سریع تر از iOS 12 اجرا کند.

تست سرعت گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون XS مکس؛ کدام یک سریع تر است؟

در تست های پیشین که گلکسی نوت 10 پلاس و یا حتی گلکسی S10 با 8 گیگابایت رم در برابر آیفون XS مکس قرار می گرفتند، برنده نمایندگان سامسونگ بودند. اما آیا این فزونی با آیفون 11 پرو مکس به انتها می رسد؟

منبع: bgr

منبع: دیجیکالا مگ

به "جدال نفس گیر آیفون 11 پرو مکس و گلکسی نوت 10 پلاس؛ کدام یک سریع تر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدال نفس گیر آیفون 11 پرو مکس و گلکسی نوت 10 پلاس؛ کدام یک سریع تر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید