زمان صدور برگه راهنمایی تحصیلی نهمی ها اعلام شد ، شروع مشاوره نفر به نفر از 15 تیرماه ، اولویت راهنمایی تحصیلی سال جاری به سمت این دو رشته است

به گزارش وبلاگ حرف دل، معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش درخصوص صدور برگه راهنمایی تحصیلی دانش آموزان پایه نهم، ارائه مشاوره انتخاب رشته به دانش آموزان و ثبت نام آنها در پایه دهم شرح داد.

زمان صدور برگه راهنمایی تحصیلی نهمی ها اعلام شد ، شروع مشاوره نفر به نفر از 15 تیرماه ، اولویت راهنمایی تحصیلی سال جاری به سمت این دو رشته است

به گزارش وبلاگ حرف دل، اصغر باقرزاده معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه ثبت نام در پایه دهم منوط به صدور راهنمایی تحصیلی است، برگه راهنمایی تحصیلی کی صادر می گردد، اظهار کرد: ما برای این کار زمان بندی پیش بینی نموده ایم اما این امر بستگی به ثبت نمرات دانش آموزان و ثبت رشته محل ها دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی ما این است که تا 15 تیرماه مراحلی از صدور برگه راهنمایی تحصیلی که مربوط به مشاوره است تمام گردد، ادامه داد: در واقع ثبت رغبت ـ توانایی دانش آموزان، ثبت نظر اولیا و ثبت نظر معلمان تا 15 تیرماه وقت دارد و از 15 تیر تا انتها تیر نیز وقت ورود نمرات و رشته محل ها و شروع مشاوره نفر به نفر مشاورین با اولیا و دانش آموزان است.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش اضافه نمود: از اول مردادماه فرم های راهنمایی تحصیلی صادر و به وسیله مدیر مدرسه به دانش آموزان داده می گردد و دانش آموزان می توانند مطابق با آن برای ثبت نام در پایه دهم اقدام نمایند.

به گفته باقرزاده، برگه راهنمایی تحصیلی همراه با برگه کارنامه به دانش آموزان داده می گردد.

وی در پاسخ به این سوال که اولویت راهنمایی تحصیلی سال جاری دانش آموزان چه رشته هایی است، عنوان نمود: سال جاری 1.5 درصد به جذب رشته فنی و حرفه ای و کار و دانش اضافه می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "زمان صدور برگه راهنمایی تحصیلی نهمی ها اعلام شد ، شروع مشاوره نفر به نفر از 15 تیرماه ، اولویت راهنمایی تحصیلی سال جاری به سمت این دو رشته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان صدور برگه راهنمایی تحصیلی نهمی ها اعلام شد ، شروع مشاوره نفر به نفر از 15 تیرماه ، اولویت راهنمایی تحصیلی سال جاری به سمت این دو رشته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید