نوری می تواند کسری بودجه آموزش و پرورش و مطالبات فرهنگیان را سامان دهد

به گزارش وبلاگ حرف دل، تهران (پانا) - عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی با اشاره به سوابق علمی و مدیریتی وزیر پیشنهادی آموزش و پرروش، تاکید نمود وی نسبت به گزینه های قبلی شانس همراهی نمایندگان را خواهد داشت.

نوری می تواند کسری بودجه آموزش و پرورش و مطالبات فرهنگیان را سامان دهد

حسین بامیری، نماینده مردم لردگان و عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با پانا با اشاره به معرفی دکتر یوسف نوری به عنوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش؛ اظهار کرد: با توجه به صبغه و پیشینه ای که آقای نوری در موقعیت های مختلف داشته است، با توجه به اینکه همه آن فرآیندهای مربوط به مدیریت را در حوزه های مختلف از جمله خود آموزش و پرروش، بودجه و موقعیت های مختلف طی نموده است، به ویژه اینکه خود از جنس آموزش و پرورش است، ظرفیت ها و توانمندی ها، مطالبات و خلاها را در حوزه وزارت آموزش و پرروش می شناسد و به نظر می رسد نسبت به گزینه های قبلی شانس همراهی نمایندگان را خواهد داشت.

وی ادامه داد: سوابق فردی، سوابق جنگ و جبهه و تالیفات مناسبی دارد و بعلاوه طرح و ایده های بسیار خوبی دارند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: در حوزه آموزش و پرورش، ما با کسری بودجه و هم مطالبات فرهنگیان روبرو هستیم. ایشان در بحث بودجه ریزی کشور فعالیت داشته و در وزارت خانه هم بوده است و با مسائل آشناست؛ به واسطه این پیشینه می تواند به شناسایی روزنه ها اقدام کند و بن بست های احتمالی را هم با رویکرد ساماندهی نابه سامانی ها در حوزه های مختلف آموزش و پرورش با طرح ها و برنامه های خوبی که دارد به ویژه از نظر معیشت فرهنگیان؛ رتبه بندی و کیفیت آموزشی به خاتمه برساند.

یوسف نوری متولد سال 1340 در ایلام و دارای دکتری تخصصی مدیریت از دانشگاه علامه طباطبائی است. مدیرکل برنامه و بودجه و رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش، عضو هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان کشور، تدریس در مدارس و دانشسرای تربیت معلم استان ایلام و مدارس ایران در قطر و بحرین از جمله سوابق اجرایی و فرهنگی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش است. وی بعلاوه مؤلف چند جلد کتاب تخصصی و در قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء نیز فعالیت داشته است.

جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش یکشنبه 7 آذرماه در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "نوری می تواند کسری بودجه آموزش و پرورش و مطالبات فرهنگیان را سامان دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوری می تواند کسری بودجه آموزش و پرورش و مطالبات فرهنگیان را سامان دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید