فرصت ثبت نام برای شرکت در کنکور ارشد 1400 تمدید شد

به گزارش وبلاگ حرف دل، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی دانشجویی تمدید شد.

فرصت ثبت نام برای شرکت در کنکور ارشد 1400 تمدید شد

فاطمه زرین آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در مصاحبه با خبرنگار دانشگاه وبلاگ حرف دل اعلام کرد: ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور که از یکشنبه 16 آذر 99 شروع شد و تا ساعت 24 روز چهارشنبه 26 آذرماه تمدید شد.

وی با بیان اینکه تا به امروز 215 هزار و 929 نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 ثبت نام نموده اند، اضافه کرد: ثبت نام منحصراً به صورت اینترنتی و به وسیله سایت اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می گردد.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور اظهار داشت: پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیردولتی و دانشگاه آزاد اسلامی به وسیله کنکور کارشناسی ارشد سال 1400 صورت می پذیرد.

وی اضافه کرد: متقاضیان ثبت نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 و بیست و ششمین المپیاد علمی- دانشجویی کشور می توانند با در نظر داشتن شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه راهنمای شرکت در آزمون که در سایت سازمان سنجش منتشر شده است، در آزمون ثبت نام نمایند.

زرین آمیزی گفت: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1400 در روز های پنجشنبه و آدینه 6 و 7 خردادماه 1400 برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "فرصت ثبت نام برای شرکت در کنکور ارشد 1400 تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت ثبت نام برای شرکت در کنکور ارشد 1400 تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید