نیازمندی های حوزه سلامت پاسخ داده می گردد ، فرصتی برای توسعه محصول ایران ساخت

به گزارش وبلاگ حرف دل، رویدادی استارتاپی با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در حوزه سلامت برگزار می گردد.

نیازمندی های حوزه سلامت پاسخ داده می گردد ، فرصتی برای توسعه محصول ایران ساخت

به گزارش گروه فناوری وبلاگ حرف دل، رویدادی استارتاپی با حمایت ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق در حوزه سلامت برگزار می گردد. این رویداد که توسط شتابدهنده تخصصی دارو و مکمل توانا برگزار می گردد، کوشش دارد تا توجه استارتاپ های حوزه سلامت را به خلا ها و نیازمندی های فناورانه این حوزه جلب کند.

با توجه به این امر که حوزه اطلاع رسانی و فراوری محتوا، نقشی بسیار پررنگ در رشد و تقویت یک زیست بوم ایفا می نماید و با توجه به اهمیت بخش سلامت در دوره همه گیری کرونا، ستاد فرهنگ سازی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنایع نرم و خلاق این رویداد را مورد حمایت قرار داده است.

بخشی از این رویداد به فراوری محصولات و خدمات خلاق و نوآرانه در بخش فرآورده های طبیعی متمرکز شده است. با توجه به گستره بسیار ثروتمند گیاهان دارویی در کشور و طبیعت بسیار متنوع ایران، زمینه بسیار مناسبی برای فعالیت، استارتاپ های جدید در این حوزه وجود دارد.

دو حوزه دارو و مکمل و همچنین آرایشی و بهداشتی، دیگر زمینه هایی هستند که در این رویداد مورد توجه قرار گرفته اند. تیم های شرکت نماینده در این رویداد از خدمات آموزشی برخوردار می شوند و منتور های باتجربه، به آن ها یاری خوهند کرد که خدمات و محصولات خود را به لبه تجاری سازی نزدیک نمایند.

همچنین تیم های برگزیده در شتابدهنده توانا مستقر خواهند شد و برای تجاری سازی محصولات، مورد حمایت ویژه قرار خواهند گرفت. منتخبین این گردهمایی، همچنین از امکاناتی مانند آزمایشگاه اداری و پایلوت در شتابدهنده توانا برخوردار می شوند. دارو و مکمل، آرایشی و بهداشتی و فرآورده های طبیعی محور های فراخوان هستند که هر یک زیر شاخه های خود را دارند.

طرح های ارسالی توسط تیم ارزیابی شتابدهنده تخصصی توانا مورد آنالیز قرار می گیرد و طرح های منتخب به رویداد راه پیدا می نمایند. این مرحله به دو صورت آنلاین و حضوری برگزار می گردد. در بخش آنلاین پیرامون موضوعات رگولاتوری و تحقیقات بازار و در بخش حضوری پیرامون موضوعات توسعه محصول، نقشه راه تجاری سازی محصول و بوم مدل کسب و کار به تیم ها مشاوره و آموزش داده می گردد. در آخر تیم های فناور براساس آموزش های ارایه شده و به یاری منتور ها و کارشناسان شتابدهنده، طرح های خود را کامل می نمایند و در حضور داوران ارائه می دهند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نیازمندی های حوزه سلامت پاسخ داده می گردد ، فرصتی برای توسعه محصول ایران ساخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نیازمندی های حوزه سلامت پاسخ داده می گردد ، فرصتی برای توسعه محصول ایران ساخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید