هواپیمای مافوق صوتی که بن سلمان روی ساختش سرمایه گذاری نموده

به گزارش وبلاگ حرف دل، همشهری آنلاین: کارخانه شرکت بوم تکنولوژی، جت بوم سوپرسونیک را زودتر از زمان بندی قبلی آماده می نماید و احتمالا اولین پرواز آزمایشی آن اواخر سال جاری خواهد بود.

هواپیمای مافوق صوتی که بن سلمان روی ساختش سرمایه گذاری نموده

شرکت بوم تکنولوژی استارت آپی است که کوشش می نماید جت های مافوق صوت مسافربری را احیا کند. بلیک شول مدیر عامل شرکت، اعلام نموده است که کارخانه بوم تکنولوژی در کارولینای شمالی، از برنامه معین شده نیز جلوتر است و احتمالا نمونه اولیه جت تولیدی می تواند امسال اولین پرواز خود را انجام دهد.

اگر شرکت به هدف استخدام 1750 کارگر تا سال 2030 دست یابد و بیش از 500 میلیون دلار در فرودگاه بین المللی Piedmont Triad در گرینزبورو سرمایه گذاری کند، بیش از 120 میلیون دلار مشوق دولتی و محلی دریافت می نماید. بخش بزرگی از بودجه دولتی صرف بهبود زیرساخت ها در فرودگاه PTI می گردد.

سخنگوی این شرکت گفت که کارخانه گرینزبورو از برنامه زمان بندی شده جلوتر است و انتظار می رود در سه ماهه دوم سال آینده تکمیل گردد. شرکت بوم پنجشنبه گفت که برای اولین پرواز جت خود در اواخر امسال در بندر هوایی و فضایی موهاوی به مجوزهای اداره هوانوردی فدرال احتیاج دارد.

منبع: انتخاب

به "هواپیمای مافوق صوتی که بن سلمان روی ساختش سرمایه گذاری نموده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هواپیمای مافوق صوتی که بن سلمان روی ساختش سرمایه گذاری نموده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید