(ویدئو) ماجرای خودکشی دانش آموز بوشهری به علت نداشتن گوشی موبایل

به گزارش وبلاگ حرف دل، در حالی که مادر محمد، دانش آموز 11ساله بوشهری، تایید کرد که او بابت نداشتن گوشی تلفن همراه برای شرکت در کلاس های آنلاین خودکشی نموده است، آموزش و پروش این خبر را تکذیب کرد.

(ویدئو) ماجرای خودکشی دانش آموز بوشهری به علت نداشتن گوشی موبایل

اداره آموزش و پرورش بوشهر در اقدامی عجیب اقدام به انتشار اسنادی کرد که نشان می داد محمد در فضای مجازی با معلمش در ارتباط بوده است. و این را گواه آن دانست که پسرک گوشی هوشمند در اختیار داشته است.

در حالی که با ارائه اسنادی ادعا می شد که محمد با معلم خود ارتباط داشته است، پسردایی محمد در خصوص اسنادی که از ارتباط محمد و معلمش در فضای مجازی منتشر شده است به رکنا اینطور شرح داد: این پیغام ها با گوشی پسرعموی من به معلم محمد فرستاده شده بود. عادل پسرعموی من یعنی یکی دیگر از پسردایی های محمد است که محمد چند بار وقتی کنار عادل بود با گوشی او به معلمش پیغام می داد.

حتی متن پیغام های منتشر شده هم مبین این است که دانش آموز مرحوم از عقب افتادن درس هایش گلایه مند است.

تبادل نظر با مادر دانش آموز بوشهری: کسی به ما گوشی نداده بود

مادر محمد در تبادل نظری خود با رکنا گفت که آن ها خجالت می کشیدند از دوستان محمد برای قرض دریافت گوشی همراه یاری بخواهند. اما گاهی پسرک از روی استیصال از اقوام خود گوشی قرض می کرد تا بتواند راهی برای ارتباط با معلم خود پیدا کند.

مادر محمد که الان دو روز است در غم از دست دادن فرزند ارشدش در سوگ است، هنوز هم مرگ دلخراش محمد را باور ندارد. او در حالی که چشمش را به کتاب و دفتر های محمد دوخته که در نبود او حالا باید در خلوت خانه خاک بخورند؛ می گوید: فرزندم دلش می خواست گوشی هوشمند داشته باشد تا بتواند برای معلمش عکس و وویس هایی را که می خواست بفرستد. مدیر محمد چند باری به ما گفته بود که به محمد و چند دانش آموز دیگر گوشی می دهد، اما گوشی ای ندادند.

متن آموزش و پرورش دیر را در ادامه می خوانید:

خودکشی دانش آموز بوشهری تکذیب شد

روابط عمومی آموزش وپرورش شهرستان دیر در پی انتشار خبر خودکشی دانش آموز بوشهری به دلیل نداشتن تلفن همراه اطلاعیه ای صادر و این خبر را تکذیب کرد. در این اطلاعیه آمده است:

در پی انتشار خبری مبنی بر خودکشی دانش آموز 11 ساله ساکن شهرستان دیر استان بوشهر به دلیل نداشتن گوشی تلفن همراه و عدم امکان حضور در کلاس های آنلاین، به اطلاع می رساند: با توجه به تحقیق و آنالیز های میدانی و جمع آوری مستندات مربوط اعلام می دارد، نامبرده از روز بازگشایی مدارس در 15 شهریور تا روز حادثه بنا به درخواست، ولی دانش آموز با توجه به شرایط متأثر از کرونا در مدرسه حضور نداشته و کارآموزشی خود را به وسیله شبکه شاد با تلفن همراهی که توسط شخص مدیر مدرسه در فروردین 99 به ایشان اهداشده بود، تا آخرین ساعات روز حادثه در سامانه شاد به صورت فعال و در کلاس های درس مجازی آنلاین انجام می داده که تمامی مستندات، اعم از فایل های صوتی، تصویری و تکالیف و تمرین های درسی دانش آموز در گروه درسی موجود است.

بعضی از این مستندات برای تنویر و اطلاع افکار عمومی پیوست است. در ضمنً نامبرده جزو دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار بوده که در سال های تحصیلی به صورت مکرر موردحمایت مدرسه و انجمن اولیاء و مربیان آکادمی بوده است و خانواده نامبرده این موضوع را تائید می نماید.

روز گذشته، رسانه های محلی بوشهر، این دانش آموز 11 ساله ساکن شهرستان دیر در جنوب استان بوشهر که در خانواده ای بی بضاعت زندگی می کرد به دلیل نداشتن گوشی همراه و عدم امکان حضور در کلاس های آنلاین، خود را با طناب حلق آویز نموده است.

منبع: فرارو

به "(ویدئو) ماجرای خودکشی دانش آموز بوشهری به علت نداشتن گوشی موبایل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "(ویدئو) ماجرای خودکشی دانش آموز بوشهری به علت نداشتن گوشی موبایل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید